וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווייט הווארד יתחיל לזרוק עונשין בעיניים עצומות?

הסנטר חשף את השיטה החדשה שלו לשיפור האחוזים, ואף גבר על הארדן בתחרות: "אולי אתחיל לזרוק ככה במשחקים"

בקיץ האחרון הפך דווייט הווארד לסחורה המבוקשת ביותר ב-NBA. חצי מהקבוצות בליגה רדפו אחרי הסנטר המאיים, במטרה לשרדג את הסגל שלהן ולהפוך למועמדות מיידיות לאליפות. אלא גם הווארד עצמו יודע שלא הכל מושלם במשחק שלו, ולא צריך לחטט יותר מדי בסטטיסטיקות שלו כדי למצוא את אחת הבעיות המרכזיות שלו: אחוזי העונשין. ממוצע הקריירה של הסנטר עומד על 57% בלבד, ובעונה האחרונה בלייקרס הוא העמיד 49% בלבד. עכשיו הוא רוצה לשנות את המצב.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, דוויט הווארד. רויטרס
אולי זה היה מציל את העונה של הלייקרס. הווארד/רויטרס

הווארד החליט להציב אתגר לחברו החדש לרוקטס - אחד בשם ג'יימס הארדן - ויצר תחרות קליעות מיוחדת מהעונשין. אם השניים היו מתחרים כרגיל, הרי שלהווארד לא היה סיכוי (הארדן קולע ב-84% בממוצע בקריירה מהקו), אבל מה לגבי תחרות בעיניים עצומות? הווארד הדהים את חבריו ליוסטון כשנעמד על הקו, ומתוך 10 זריקות קבר לא פחות משמונה כדי לגבור על הארדן.

"אולי אני אצטרך להתחיל לזרוק עם עיניים עצומות גם במשחקים", אמר הווארד בחיוך ל'יוסטון כרוניקל'. "יש לי אחוזים טובים משם ככה". אגב, לפי הווארד, לא מדובר בגימיק, אלא בתרגול שיסייע לו לקראת העונה הקרובה: "יש בחור שמחזיק בשיא העולם בקליעות עם עיניים עצומות והוא אמר לי לבצע את התרגיל הזה, וזה עוזר לביטחון העצמי. אתה לא יכול לראות כלום, אז אתה צריך לבטוח בזריקה שלך שזה נכנס".

שחקן יוסטון רוקטס דווייט הווארד. AP
דבר אחד בטוח: הולך להיות מאוד שמח העונה ביוסטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully