וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "גם אוהדי מכבי רוצים שהפועל תהיה חזקה"

הפועל ת”א ערכה מסע”ת חגיגית, אדלשטיין: ”בחלמות הכי טובים לא חשבתי שזה יהיה הסגל הישראלי שלנו. תהיה עונה קסומה”

צילום וידאו: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

בדיוק באותו זמן שמכבי תל אביב עורכת את אימון הבכורה שלה, גם היריבה העירונית שלה, הפועל תל אביב, פתחה את העונה עם מסיבת עיתונאים מיוחדת. האדומים הציגו את השחקנים החדשים, ואף חשפו כי הם צפויים להכליל בסגל שלהם ארבעה זרים בלבד. בשבת יפגשו האדומים את עירוני אשקלון בשמינית גמר גביע המדינה.

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
עונה חמישית באדום. אדלשטיין/מגד גוזני

מאמן הקבוצה, ארז אדלשטיין אמר: "אני שמח להתחיל את העונה החמישית שלי בהפועל תל אביב. הקלישאה אומרת שאין כמו הפועל תל אביב וזה נכון, במיוחד בכל הנוגע לאווירה שיש במועדון, לדרך החשיבה, ולחזון שיש כאן עם מחלקת נוער ואקדמיה שבעתיד גם יקצרו את הפירות". על הסגל שלו אמר המאמן: "זה לא סוד שעברנו קיץ קשה. הטעם הטוב שהפועל השאירה ברבע הגמר מול מכבי תל אביב מפתח ציפיות, וגם לי יש ציפיות גבוהות. אני יודע למה מצפים ברחוב מהפועל תל אביב, כולם רוצים שהיא תהיה טובה וחזקה, גם אוהדי היריבה העירונית".

על השחקנםי עצמם אמר המאמן: "בחלמות הכי טובים שלי לא חשבתי שזה יהיה הסגל הישראלי שלנו ואני מאוד מאוד שמח ומאמין שתהיה עונה קסומה. שאלו אותי מי לדעתי יהיה הישראלי שיזכה בתואר שחקן העונה, ואמרתי שרביב לימונד אז יש לו הרבה מה להוכיח. לגבי הזרים - הכל נגזרת של תקציב. זו עובדה שארבעת הזרים שהיו לנו בעונה הקודמת לא הצלחנו לשמור. דיברנו על המשכיות, אבל הם קיבלו הצעות גדולות, לפעמים פי שלוש ממה שיכולנו להציע להם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יונתן שולדברנד הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
סגל ישראלי מהחלומות. שולדברנד ושאר שחקני הסגל/מגד גוזני

קפטן הקבוצה, מתן נאור התייחס לבניית האולם החדש שנבנה בעיר ואמר: "אני מאוד מקווה שהאולם יעמוד בשנה הבאה ושיהיה לנו בית". על המטרות של הקבוצה אמר הקפטן: "אני מקווה שנעשה את מה שאנחנו צריכים העונה, שזה קודם כל לשרוד. אני יודע כמה אנשים פה עובדים קשה כדי שזה יקרה, ושיהיה לנו בהצלחה". על הדרבי התל אביבי שצפוי לקבוצה בפתיחת גביע ווינר אמר נאור: "עם כל הכבוד לדרבי, יש לנו משחק ביום שבת, אני בכלל לא מעוניין להתייחס לזה, זה לא יושב בראש כרגע".

יו"ר הקבוצה, רמי כהן אמר על כמות הזרים שתשחק העונה בקבוצה: "בהפועל תל אביב ישחקו ארבעה זרים העונה. זה לא כתפיסה, אנחנו לא נגד זרים, אבל כשהתקציב שיש לנו הוא קטן, החיפוש הוא קשה יותר. ברגע שנמצא את הזר הנכון, נביא אותו". על הבעיות שחוותה הקבוצה בעוהנ שעברה בכל הנוגע לאירוח משחקים גדולים, כמו למשל מול מכבי תל אביב אמר היו"ר: "טענו שלא נוכל לארח משחקים בהדר יוסף, ולא הסכמנו לכך. אני מאמין שנארח את כל המשחקים, מכרנו כמעט את כל המנויים. יש ירידה קצת כי מכרנו כבר את כל המנויים הזולים".

מתן נאור קפטן הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
לא חושבים על הדרבי. נאור/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully