וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "יש דור שיכול להחזיר אותנו לימים של קטש ושפר"

מאמן מכבי תל אביב על הנבחרות: "יש כישרון". בירנבוים תקף את יו"ר המנהלת: "אתה מדבר על ארה"ב, תאמץ משם דברים"

ליגת העל בכדורסל נמצאת כבר ממש בפתח ותצא לדרך ב-13 באוקטובר, אבל עוד קודם לכן התקיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים של כל מאמני הקבוצות בליגה במלון אינטרקונטיננטל בתל אביב. בין השאר דיברו המאמנים לדבר על ההכנות והשינויים שעברו הקבוצות הקיץ, וכל על החוקים החדשים בליגה ומצב הנבחרות. בשבוע הבא ייצא לדרך גביע ווינר המסורתי.

יעקב פרנקל יו"ר המנהלת בכדורסל עם מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
הכל מוכן לפתיחת העונה. שמואל פרנקל ובלאט/ברני ארדוב

יו"ר המנהלת שמואל פרנקל: "המאמנים הם לב ליבה של הליגה שלנו. פעלתי בעונה שעברה לחיזוק הקשר עם מאמני הליגה, וקיימנו את המפגש הזה לבקשתם. אני מאחל לכל המאמנים עונה מוצלחת. מחכה לנו גביע ווינר סל מרתק".

אפי בירנבוים מאמן בני הרצליה תקף במהלך האירוע את יו"ר המנהלת שמואל פרנקל: "אתה מדגבר כל כך הרבה על ארצות הברית, אולי תלך לאמץ משם כמה דברים. שמה יודעים לפרגן גם כשלא תמיד חושבים דברים טובים".

לגבי קבוצתו אמר בירנבוים: "אנחנו כמו הרבה קבוצות עם סגל שחקנים כמעט חדש לגמרי, אבל זה קורה בעוד קבוצות. אנחנו מקווים שתהיה סבלנות, אבל הכימיה וההבנה בין השחקנים זה אולי הדבר הכי חשוב שיש. אני עדיין לומד את הקבוצה שלי".

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג: "יש לנו קבוצה טובה, עם אופי טוב. עד עכשיו השחקנים מאוד רוצים ללמוד ומנסים להיות הכי טובים שאפשר. זאת ליגה מאוד תחרותית ומקווה שהאוהדים שלנו יתמכו בנו".

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין: "מוקדם להגיד איך תיראה הליגה העונה. יכלנו להתחיל את הליגה מוקדם יותר, כשלא שואלים ולא מתייעצים איתנו זה טעם לפגם. אנחנו רוצים לשחק יותר ולא מצליחים לשחק יותר באירופה. הכדורסלן הישראלי זקוק ליותר משחקים, רק על ידי משחקים נוכל להעלות את הרמה של השחקנים. נקווה שהעונה יהיו הפתעות".

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט: "כבר אין חוק רוסי ברוסיה שם המציאו אותו. מהיום זה חוק ישראלי. אני מקווה לעונה מוצלחת של כולם, ומקווה שעם הזמן נעלה את הרמה גם את השחקנים המקומיים וגם של הזרים".

לגבי מכבי תל אביב שלו אמר: "טבעי שתהיה ירידה ברמה בתחילת העונה, לוקח לקבוצות זמן להתחבר. אנחנו עוד צריכים להתגבש".

בלאט על כישלון הנבחרות: "אני בניגוד לרבים חושב שיש הרבה שחקנים צעירים, יש דור שיכול להחזיר אותנו לימים של שלף וארדיטי, והלוואי שגם קטש ושפר. יש שחקנים שיכולים להוביל את הכדורסל הישראלי לפחות לדור. זו דעתי האישית. הליגה הייתה חזקה בעונה שעברה. אני לא יודע איך החוק החדש הולך להשפיע על התחרותיות בליגה".

בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר הפועל גלבוע/גליל עליון. ברני ארדוב
שרון דרוקר ובראד גרינברג/ברני ארדוב
נתי כהן מאמן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
כמה פרצופים חדשים. נתי כהן, מאמן מכבי אשדוד/ברני ארדוב
מאמני ליגת העל בכדורסל עם גביע ווינר. ברני ארדוב
היה להם הרבה מה להגיד. מאמני ליגת העל עם גביע ווינר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully