וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן לשחקניו: "תשכחו מבאר שבע, תתמקדו בפתח תקוה"

2.10.2013 / 13:40

מאמן בני יהודה ערך אסיפה וביקש: "היינו חסרי מזל. בואו נתרכז רק במשחק הקרוב". דהן יחזור להרכב, לאמין עשוי לחזור ל-11

one

בני יהודה עדיין מנסה להתאושש מההפסד הכואב 2:1 להפועל באר שבע ביום שני אחרי ספיגת שני שערים בדקות הסיום. אתמול (שלישי) נהנו השחקנים מיום חופשי והבוקר חזרה הקבוצה להתאמן ופתחה בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת בבלומפילד. למרות שמדובר רק במחזור החמישי, הפך המשחק לקרב תחתית בין שתי קבוצות שלא מצליחות לנצח במחזורים האחרונים. בשבת מצפה לאנשי הקבוצה ולאוהדים מפגש פיקנטי עם האקס פדרו גלבאן שמשחק העונה במכבי פתח תקוה אחרי חמש שנים בכתום.

דרור קשטן מאמן בני יהודה. קובי אליהו
מנסה לעודד את השחקנים. דרור קשטן/קובי אליהו

הזהובים שציפו להתברג העונה בחלק העליון מגיעים עם המון לחץ לאחר שלושה הפסדים רצופים ומי שניסה להפיג מעט את הלחץ במועדון היה דווקא המאמן דרור קשטן שקיים הבוקר אסיפה לשחקניו ובה בעיקר תמך ועודד את שחקניו למרות שרשרת ההפסדים. "תרימו את הראש, חייבים לשכוח מהמשחק בבאר שבע", אמר המאמן. "חייבים להרים את הראש, הליגה עוד ארוכה. היינו חסרי מזל בחלק מהמשחקים ואנחנו חייבים להסתכל בעיקר קדימה. בשבת מצפה לנו משחק חשוב מאוד נגד מכבי פתח תקוה ואני מבקש שמעכשיו נתרכז רק בזה".

מי שיחסר למאמן הוא הקשר הליטאי המורחק קסטוטיס איבשקביצ'יוס ולעומתו יחזור רפי דהן להרכב הפותח לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה. קשטן עשוי לערוך שינוי אחד או שניים בהרכב כאשר יורו לאמין שלא פתח בבאר שבע מועמד לחזור להרכב.

הנהלת בני יהודה, הודיעה היום על הצטרפותה של חברת "סופר קרמיק" כנותנת החסות הראשית לקבוצה הבוגרת של המועדון. בהודעה שפורסמה היום נכתב בין השאר: "הסכם החסות הוא לעונות המשחקים 2013/2014 ו- 2014/2015. המועדון גאה להתכבד באמון שניתן בו ובפעולותיו על ידי המותג המוביל ומקווה כי שיתוף הפעולה ימשך עוד שנים רבות. מועדון הכדורגל בני יהודה, ההנהלה, הצוות המקצועי, השחקנים והאוהדים מודים לחברת 'סופר קרמיק' על תרומתם הרבה ועל שיתוף הפעולה".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully