וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "פתיחה של עונה זה תמיד כמו לידה חדשה"

2.10.2013 / 17:15

יו"ר מכבי ת"א היה נרגש באימון הפתיחה החגיגי והוסיף: "הגענו עם בלו לסיכומים מסויימים". וויצ'יץ': "יש לנו קבוצה מוכשרת"

צילום: קובי אליהו, עריכה: יותם בן דוד

אוהדי מכבי תל אביב שכבר מריחים את פתיחתה של העונה האירופית ב-17 באוקטובר קיבלו היום (רביעי) טעימה ראשונה ממה שמחכה להם בעונת המשחקים הקרובה. הצהובים ערכו הפנינג פתיחת עונה חגיגי לבעלי המנויים בהיכל יד אליהו, ולעיני מאות אוהדים ביציעים ערכו אימון, טקס הצגת שחקנים והקרינו קליפ המראה את ביצועיהם של שחקני הקבוצה.

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
חגיגה גדולה ביד אליהו/ברני ארדוב

19:04: עכשיו תורו של יוגב אוחיון להתראיין לתקשורת: "עבדנו קשה מאוד במחנה האימון, היה אינטנסיבי במשך עשרה ימים. במשחק הראשון היה לנו רבע אחד טוב, במשחק השני מחצית טובה, יש פה חבר'ה חדשים, שיטה חדשה, נשתפר מאימון לאימון. אנחנו מרגישים טובים ומגובשים יותר מאז שיצאנו למחנה". על הדיונים עם קובאן בקיץ וחידוש החוזה במכבי אמר אוחיון: "העונה הזאת אפשר להתרכז רק בכדורסל וחשוב שנחזיר את מה שאיבדנו. הכול מסוכם עם מכבי וחיכינו רק לחזור לארץ".

19:05: שמעון מזרחי התראיין לוואלה! ספורט: "פתיחה של עונה חדשה היא תמיד כמו לידה חדשה. אף פעם לא יודעים מה צופן העתיד, אנחנו מקווים לטוב. היו לנו משחקי אימון נגד קבוצות כמו פנאתינייקוס וקובאן, ובשבוע הבא מתחילים את טורניר ווינר. במשחק השני נגד פנאתינייקוס שיחקנו מחצית ראשונה מצוין, ובשנייה, בלי ג'יימס והיקמן היינו פחות טובים אבל להפסיד במגרש נייטרלי בשש נקודות זה לא נורא. יש מקום לשיפור".

על בלו אמר מזרחי: "דייויד בלו הודיע שהחליט לחזור לשחק וכמובן זה היה טבעי שהוא פנה אלינו בנושא, והגענו לסיכומים מסוימים, כשיגיע נחיה ונראה". מזרחי נשאל האם מכבי תל אביב תשחרר שחקן מהסגל לטובת הבאתו של בלו, והשיב: "יש עוד זמן לזה, אנחנו מתחילים את היורוליג ב-17 באוקטובר בוויטוריה ועד אז נראה. בלו ינחת מחר, יעברו כמה ימים ואז נהיה יותר חכמים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יובל נעימי מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
מתרגל לצהוב. יובל נעימי עם פניני ואוחיון/ברני ארדוב

19:02: טייריס רייס מתראיין לעיתונאים בהיכל: "היה נהדר, אווירה נהדרת, הרבה אוהדים שרופים באו לפה, אני שמח לשחק כאן. עשינו הרבה דברים טובים, ואנחנו נצטרך ללמוד זה את זה ולהתכנון לעונה. לומדים כל דבר, צריך להתרגל למאמנים ולקצב, יש לנו הרבה דברים ללמוד לקראת העונה. יש לנו קבוצה מצוינת, אין סיבה שלא ננצח הרבה משחקים ונזכה באליפות. שמעתי שיש יריבות גדולה עם הפועל תל אביב, אנחנו נהיה מוכנים לזה ותהיה אווירה מצוינת במשחקים".

דווין סמית' עם אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
קצת אהבה מהקהל תמיד עוזרת. דווין סמית עם הדור הבא של אוהדי מכבי/ברני ארדוב

18:53: נציגי האוהדים מעניקים זרי פרחים למאמן דייויד בלאט, ולמנהל הקבוצה החדש ושחקן העבר ניקולה וויצ'יץ'.

18:45: עכשיו הגיע זמן של האוהדים, כשכרוז הקבוצה מציג להם את השחקנים. המאות ביציעים לא ריחמו על הגרונות. ג'ו אינגלס זכה גם לברכות חמות, שכן הוא חוגג היום את יום הולדתו ה-26.

18:41: חושך בהיכל, ועל לוח השעונים מוקרן קליפ ביצועים של כל שחקני מכבי תל אביב, החדשים והישנים.

18:39: אחרי מספר משחקונים אינטנסיביים, הצהובים עוצרים לשתייה ומנוחה. בלאט, וויצ'יץ', גודס ואלון שטיין מתכנסים בעיגול האמצע ורק טייריס רייס נשאר וממשיך לזרוק.

18:36: בלאט מסדר את השחקנים על הפרקט ומתרגל איתם פיק-אנד-רול ושמירה אישית. זאת רק תחילת העונה, אבל שחקני מכבי תל אביב כבר אגרסיביים בהגנה.

18:28: השחקנים סיימו את משחקוני המעבר, ודייויד בלאט מרכז את כולם בעיגול האמצע.

18:21: מכבי מתרגלת משחק מעבר וג'ייק כהן לא מתבייש להטביע על אלכס טיוס. טיסו לא נשאר חייב והחזיר לכהן במהלך גב-סל יפה בצבע. שחורציאניטיס, שהיה פצוע בקיץ ולא נכלל בסגל נבחרת יוון ליורובאסקט, נראה קליל ומהיר יחסית לגודלו.

18:16: שחורציאניטיס נכנס למשחקי התרגול, וכבר בהתקפה השנייה דפק דאנק שאיים לשבור את הסל. האוהדים ביציע נדלקו.

סופוקליס שחורציאניטיס יוגב אוחיון מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
מי זוכר את הפציעה מהקיץ? סופו לוקח אוויר בין הספרינטים/ברני ארדוב

18:12: ניקולה וויצ'יץ', מנהל הקבוצה החדש, בראיון לוואלה! ספורט: "זו רק ההתחלה, אנחנו בהכנה לעונה. הבאנו כל כך הרבה שחקנים חדשים. מה שחשוב זה איך נסיים את העונה. תמיד יש לחץ במכבי, אבל אנחנו צריכים זמן. יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת ואני מאמין שיהיה בסדר".

על הגעתו של דייויד בלו לאימונים בימים הקרובים אמר וויצ'יץ': "דיוויד החליט לחזור לשחק. הוא יבוא להתאמן כאן, הוא חלק ממכבי ואנחנו רוצים לעזור לו, גם אם הוא לא יישאר כאן. ג'ייק כהן הוא שחקן של מכבי תל אביב, אני אוהב אותו מאוד. אני אוהב את כולם".

18:05: מכבי תל אביב התחילה לתרגל משחקונים של שלושה נגד שלושה המתרגלים הגנה והתקפה. היד של יוגב אוחיון של ממש מאופסת, טייריס רייס נראה כמו אצן.

17:53: האימון קליל, אבל שחקני מכבי תל אביב כבר מזיעים, ומסתדרים לאורך קווי המגרש לחימום משותף.

17:43: דורון ג'מצ'י העניק ראיון לוואלה! ספורט: "זו אווירה של חגיגה, מכבי חזרה הביתה וזה תמיד כיף. מעבר לכל הניתוחים, האוהדים שמחים לראות את השחקנים מקרוב ולא דרך הטלוויזיה או האינטרנט".

על שני ההפסדים של מכבי בטורניר גומלסקי בשבוע החולף אמר ג'מצ'י: "יש דאגה קטנה, כי מכבי אוהבת לנצח. צריך להיות מוטרד כשמפסידים, אבל זו תחילת עונה ויש הרבה שחקנים חדשים שצריכים להתרגל למערכת ולמאמן. וויצ'יץ' אמר שמחפשים זהות לקבוצה. צריך לתת זמן לפני ש'שוחטים'. יש שחקנים טובים בעמדות טובות, יהיה מעניין מאוד".

עוד הוסיף ג'מצ'י: "לדבר על פיינל פור זה מוקדם ולא נכון, כנראה התפנקנו קצת. צריך להחזיר את האליפות קודם כל, יש גם גביע. תהיה כאן קבוצה שיהיה מעניין לראות אותה ושתעשה את האוהדים שמחים. מבחינת תועלת מקצועית, אני לא חושב שיש מחלוקת על היכולות של דיוויד בלו".

שון ג'יימס עם אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
שון ג'יימס עושה לילדים את היום/ברני ארדוב

17:38: דייויד בלאט ועוזריו עולים לפרקט, אוהדי מכבי תל אביב עושים כבוד.

17:25: חדשות טריות מההיכל, דייויד בלו עשוי להגיע לישראל כבר ביום חמישי ולכל המאוחר ביום שישי, ולהצטרף לאימוני מכבי תל אביב.

17:17: גיא פניני הוא הראשון מבין שחקני מכבי תל אביב שעולה לפרקט לאימון קליעות קל

17:07: מאות צופים כבר גודשים את יציעי יד אליהו בציפייה לשחקני מכבי תל אביב. צעירי שער 11 כבר הולמים בתופים ומנופפים בדגלים.

שון ג'יימס דווין סמית' מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
סמית וג'יימס מורידים חלודה/ברני ארדוב
ג'ו אינגלס מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
מתחיל להבין להיכן הגיע. ג'ו אינגלס/ברני ארדוב

התוכנית עצמה כללה אימון פתוח, הצגת השחקנים וחלוקת לוח השנה של הקבוצה. ביום חמישי יערוך צוות של היורוליג שמגיע מספרד יום צילומים מיוחד לשחקני הקבוצה ביד אליהו. מיד לאחר מכן תתקיים מסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת העונה הקרובה.

מכבי תל אביב עברה השנה שינויים רבים בסגל הקבוצה כאשר טייריס רייס, ג'ו אינגלס, אלכס טיוס, ג'ייק כהן, יובל נעימי וכמובן סופוקליס שחורציאניטיס הצטרפו לשון ג'יימס, דווין סמית', ריקי היקמן, גיא פניני, יוגב אוחיון וסילבן לנדסברג שממשיכים בקבוצה.

אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
רק חיכו לסיבה למסיבה/ברני ארדוב
סופוקליס שחורציאניטיס מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
האוהדים רק חיכו שיחזור, ושמעו את זה. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully