וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר בר נצר: "מאמין בסגל הנבחרת שאיתנו"

נבחרת ישראל בכדורעף פותחת את השלב השני של מוקדמות אליפות העולם. המאמן: "שני המשחקים שעשינו עזרו לנו בתיאום"

לאחר שסיימה את משחקי ההכנה בגרמניה בניצחון והפסד, תפתח היום (רביעי) נבחרת הגברים של ישראל בכדורעף את השלב השני בטורניר מוקדמות אליפות העולם 2014 שתיערך בפולין. הטורניר יתקיים באלמירה שבהולנד והנבחרת תשחק בבית אחד עם המארחת הולנד (20:30), רומניה (חמישי, 18:00), בלארוס (שישי, 18:00), שבדיה (שבת, 18:00) ואוקראינה (ראשון, 19:30). שלוש הנבחרות שיסיימו את הטורניר במקומות הראשונים יעלו לשלב השני שייערך בחודש ינואר.

זוהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב כדורעף. יותם רונן
"מאמין בשחקנים". בר נצר/יותם רונן

"שני המשחקים שעשינו עזרו לנו מאוד בתאום האישי בין השחקנים", אמר לאתר איגוד הכדורעף מאמן נבחרת הגברים של ישראל זהר בר נצר, "אני מאמין מאוד בסגל שנמצא כאן. כמובן שבסיטואציה של שלוש נבחרות שעולות לשלב הבא הסיכויים שלנו גדלו. לדעתי הולנד היא עולה בטוחה. וכל יתר הנבחרות יאבקו על שני המקומות הנוספים".

נבחרת הגברים של ישראל הגיעה ארבע פעמים לאליפות העולם: הפעם הראשונה הייתה במוסקבה 1952 עם מקום 10, לפני פינלנד ואחרי לבנון. ארבע שנים אחר כך בפאריס הושג המקום ה 16 מתוך עשרים נבחרות. ב 1962 חזרה הנבחרת למוסקבה ואל המקום ה-15 ואילו הפעם האחרונה הייתה בסופיה 70', עם מקום 19 מתוך 24 נבחרות.

סגל הנבחרת: גיא בן גל, עמרי שוורץ, אריאל כצנלסון, אמיר וינרסקי (מכבי תל אביב), זיו בר נצר (מנשה/חדרה/עמק חפר), סלבה בצ'קלה, אלכס אוסוקין (הפועל מטה אשר/עכו), ג'קי גאפט (מכבי הוד השרון) ואיליה גולדרין (עירוני קרית אתא), אלכס שפרנוביץ' (צרפת), איתמר שטיין (בוטרופ, גרמניה) וגנדי סוקולוב (אונטרהכינג, גרמניה).

נבחרת הנשים תארח את השלב השני במוקדמות אליפות העולם לנשים איטליה 2014 החל מיום רביעי הקרוב באולם מטרווסט ברעננה. הנבחרת תפתח מול לטביה (20:00) ותמשיך למפגשים עם מונטנגרו (חמישי, 20:00), שווייץ (שישי, 17:30), יוון (שבת, 20:00) והונגריה (ראשון, 20:00). גם כאן שלוש הנבחרות הראשונות בבית ישחקו בשלב השלישי בתחילת השנה הבאה. הליברו אדווה זינובר לא הרגישה טוב בימים האחרונים ונזקקה לטיפול רפואי ומצבה יתברר במהלך היום.

"זה יהיה לא קל", אומר לאתר איגוד הכדורעף מאמן נבחרת הנשים דר' אריה זלינגר, "יוון הונגריה ושווייץ הן הנבחרות החזקות בבית. שווייץ אמנם לא נבחרת מוכרת באירופה אבל שיחקה באליפות אירופה והפסידה לצרפת, שהיא נבחרת חזקה, בחמש מערכות, את יוון אנחנו מכירים ונכון שניצחנו אותה בעבר אבל הם לוקחים את הטורניר ברצינות הנבחרת הראשונה שנחתה בישראל כבר ביום שני. מחכה לנו טורניר לא קל אבל נשקיע עבודה בכדי להצליח" מסכם זלינגר.

המאמן החליט לפרסם את הסגל הסופי סמוך לתחילת הטורניר, אך ידוע כי גלית דבש (לא כשירה מאז הפציעה בעונה שעברה) תחסר לנבחרת וחוסמות האמצע יהיו ג'יזלה רודריגז, אניטה גליק ודשה ליקצ'נקובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully