וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ריקרדו מארש חתם

הקבוצה של בוסאני צירפה את אקס אשקלון ששיחק בשנה שעברה בטורקיה ובקיץ קלע 13.4 נקודות בממוצע בפורטו ריקו

מכבי ראשון לציון החתימה את הסנטר האמריקאי ריקרדו מארש (32, 2.03 מ') ששיחק באליצור אשקלון בעונת 2006/7. באותה שנה הוא העמיד ממוצעים נהדרים של 20.9 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-0.5 חסימות, מספרים שזיכו אותו בתואר מלך הסלים של העונה.

בעונה שעברה שיחק מארש בליגה הטורקית וסיים עם ממוצעים של 18.2 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק, ובמהלך הקיץ שיחק בפורטו ריקו, שם שיתף פעולה עם אקס מכבי ראשון לציון אדריאן יוטר, וסיים עם 13.4 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק. מארש הוא בוגר מכללת אולד דומיניון (2003), שיחק בעבר בליגה הטורקית במדי אנקרה ואנטליה ובליגה הלטבית במדי בריגה.

ריקרדו מארש אליצור אשקלון. ברני ארדוב
חיזוק משמעותי. ריקרדו מארש/ברני ארדוב

מארש יחליף את דינמה אודיאקוסה בעמדת הזר הגבוה של הקבוצה לאחר שהאחרון שוחרר בשבוע שעבר מסיבות מקצועיות. האמריקאי יצטרף בגזרת הזרים לבריאן הופקינס, דווין מיטשל וטזמין מיטשל יחד עם סגל השחקנים הישראלים, קפטן הקבוצה עמית בן דוד, דרור חג'ג' שחתם לשנתיים, אור סולומון, שון דאוסן, איגור נסטרנקו, דניאל איידן והצעירים נתנאל יוסף, גל כוהנר וליאור קוננקוב שמשחק גם בקבוצת הנוער.

מחר (חמישי) תצא הקבוצה למשחק הרשמי הראשון לעונת 2013/14 במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה ותשחק מול מגדל העמק מהלאומית. שלושה ימים לאחר מכן תפגוש את הפועל אילת במסגרת גביע ווינר שיתקיים לראשונה בבית מכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully