וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "העונה נגיע לקרית אליעזר במעמד שונה"

2.10.2013 / 8:53

מאמן באר שבע מדבר לקראת המפגש עם האקסית: "השינוי? העונה לא צריך להוריד שחקנים לקרקע, יש לי שחקני הכרעה"

one

"זה היה משחק טוב, משחק של אופי. אנחנו נראים יותר טוב משבוע לשבוע. חשוב לי שגם אם לא הולך צריך לדעת לנצח", כך אמר מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי לשחקניו באימון לאחר הניצחון הרביעי ברציפות, על בני יהודה, ששומר כרגע על מאזן מושלם.

לוי יגיע במעמד שונה למשחק ביום ראשון בקריית אליעזר מול מכבי חיפה, קבוצתו לשעבר, אותה הוביל לשתי אליפויות ולשלב הבתים בצ'מפיונס. כעת הוא מתפנה לדבר על המשחק הקרוב ועל המעמד החדש שבו הקבוצה שלו מגיעה למשחק צמרת.

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע חוגג עם תומר סוויסה. קובי אליהו
"חשוב לי שגם אם לא הולך צריך לדעת לנצח". שחקני באר שבע חוגגים השבוע/קובי אליהו

"זה אחד המשחקים הקשים שלנו העונה, חיפה היא קבוצה מאוד חזקה, אבל בטח עכשיו אנחנו צריכים לדעת להיראות כקבוצה חזקה כי המשחק בקרית אליעזר זה סוג של מבחן ואתגר עבורנו", אמר המאמן לוואלה! ספורט. "יהיה מאוד מעניין לראות איך המשחק הזה יתפתח. באופן אישי, כבר הייתי שם, אבל העונה אנחנו לא ניראה שם כפי שנראינו בעונה שעברה כי נגיע במעמד אחר. אנחנו צריכים להיראות קבוצה חזקה שמתמודדת כמו שצריך בסוג כזה של משחק. בכל תוצאה, הכי חשוב זה לבוא ולתת משחק טוב".

על השאלה מדוע הוא נמנע מהצהרות לגבי מאבק על תארים העונה ענה המאמן: "זה לא עניין של לחיות ממשחק למשחק. לדבר זה יפה, ואין ספק שהתקדמנו, גם מבחינת הכוח שלנו, המחץ שלנו, וגם מבחינה מנטלית, אבל נצטרך לעבור עוד הרבה כדי להישאר בצמרת הגבוהה. נכון לעכשיו הכל מתחבר לנו, אנחנו עושים דברים יפים. פתחנו בצורה טובה וזה חשוב למועדון כמו שלנו, כי יש ציפיות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. צילום ועריכה: קובי אליהו, קובי אליהו
"אין ספק שהתקדמנו, גם מבחינת הכוח שלנו, המחץ שלנו, וגם מבחינה מנטלית". אלישע לוי/קובי אליהו, צילום ועריכה: קובי אליהו

לוי נשאל גם על העבודה בחדר ההלבשה. "העונה אנחנו לא צריכים לרדת לקרקע. עובדה ששלשום ראינו משחק דרמטי ולא ראיתי שמחה יוצאת דופן בחדר. משחקים כאלה וסיומות כאלה אתה לא רואה הרבה, אבל השינוי העיקרי הוא בחשיבה, בגישה המקצועית שלנו. אתה רואה קבוצה שניצחה פעמיים בחוץ, פעמיים בבית, קבוצה שלא נבהלת בפיגור. מה מנצח? העבודה בצד המנטלי והעובדה שיש לנו העונה עוד שניים-שלושה שחקנים שהם משמעותיים מבחינת האופי. ברדה, פלט המנוסה ודג'אני הם דוגמאות טובות. גם סוארס התחשל. זה עניין של תהליך.

"העונה יש גם הרבה שחקנים על המגרש שיכולים להכריע משחק. כשהכדור עובר ליריב אנחנו מסודרים. לא כבשנו מספיק בעונה שעברה וזה מאוד חשוב העונה. לקחנו שחקני התקפה טובים כי היה אפשר להרשות לעצמנו. ברגע שהכדור עובר ליריב אנחנו לא נפגעים בהגנה".

במועדון מעריכים שכ-2,000 אוהדים יגיעו לקרית אליעזר ויזמו שיתוף פעולה עם רכבת ישראל, שתסיע כ-800 אוהדים לצפון ובחזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully