וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "התהליך בלתי נתפס. התרגלנו לקרבות תחתית"

1.10.2013 / 7:28

בבירת הנגב מנסים לעכל את הפתיחה המדהימה. ברדה הזהיר: "עוד מוקדם לדבר על אירופה או אליפות", במועדון חוששים: "הכול טוב מדי, אסור שזה יתפרק". כעס על טענות בני יהודה נגד השיפוט: "עשינו להם בית ספר". הרייטינג למשחק: 6.1 אחוז

one

עד לפני חמישה חודשים בהפועל באר שבע דיברו על מועדון בתהליך התרסקות, שהיה כבר בדרכו אל הליגה השנייה. הניצחון אמש (שני), 1:2 בתוספת הזמן על בני יהודה הוביל את הקבוצה לא רק להישג היסטורי וחסר תקדים מבחינתה, ארבעה ניצחונות ברציפות בפתיחת העונה, אלא גם העיד על תהליך ההתחדשות שעובר המועדון.

"בלתי נתפס מה שקורה כאן, אנחנו רגילים לקרבות תחתית ופתאום אתה מרגיש משהו שונה. כאילו הכול טוב מדי. אסור שזה יתפרק", תיאר אחד השחקנים את התחושות, "פתאום אנשים מחייכים. זה מה שלא ראו כאן כבר שנים".

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע חוגג עם תומר סוויסה. קובי אליהו
תחושות חדשות בבאר שבע/קובי אליהו

אליניב ברדה רץ לחדר ההלבשה וחיבק את החלוץ החדש של הקבוצה וחברו לשעבר בגנק, גליינור פלט, שכבש את שער השוויון בדקה ה-87. "זה עוד כלום, הוא לא ב-40 אחוז יכולת", אמר ברדה לוואלה! ספורט על חברו ומיד רץ בחזרה אל הדשא תוך שהוא מסביר: "הייתי רוצה לישון כאן הלילה".

במועדון שוב הזהירו את השחקנים בחדר ההלבשה מפני דיבורים מיותרים על אליפות. "לא נכון לדבר על זה, הצהרות כוונות זה עוד מוקדם, אי אפשר לדבר על אירופה או על אליפות", אמר ברדה, "יש לנו משחק חשוב מול מכבי חיפה. נשאב מזה ביטחון ונצא למשחק מול חיפה בתקווה לטוב. ניצחנו חלק מהמשחקים, כמו בעכו ואתמול, בשיניים, אבל רשמנו שיא חדש היום למועדון וזה מכובד. האמנתי עד השנייה האחרונה. רצתי לאסוף את השחקנים אחרי השוויון בשביל לחדש את המשחק, כי האמנתי שאפשר לנצח. היה לנו הרבה מזל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אליניב ברדה חוגג עם שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
רצה לישון במגרש. ברדה/קובי אליהו

המאמן אלישע לוי סחט בסיום מחמאות על החילופים לאחר שפלט וניקולאס פלצ'וק, שעד לאחרונה סומן כמועמד לעזוב, כבשו. בן ביטון הצעיר הרשים, כפי שכבר עשה במשחקי ההכנה ובבאר שבע אמרו אתמול: "לא הרווחנו רק ניצחון, אלא גם מגן ימני מוכשר". כבר עתה ברור שאביתר אילוז יצטרך להיאבק על מקומו מחדש.

מספר שחקני בני יהודה טענו בסיום כי הרחקתו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס בצהוב שני לאחר נגיעת יד הייתה לא מוצדקת ומנעה מהם ניצחון. במועדון הגיבו: "אדום או לא, היינו שווים היום עוד כמה גולים. במחצית השנייה עשינו להם בית ספר. הם ויתרו ולא שלחו כלים קדימה. זה עשה לנו חיים קלים".

מערוץ 1 נמסר כי הרייטינג הממוצע למשחק היה 6.1 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully