וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אם ניראה כך מול מכבי ת"א נדבר על אליפות"

מאמן באר שבע לא יצא מגדרו אחרי ה-1:2 הדרמטי על בני יהודה: "צריך להראות חוזק". קשטן: "השופט הרג את המשחק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם זאת העונה של הפועל באר שבע? הקבוצה של אלישע לוי שמרה על מאזן מושלם ולראשונה בתולדותיה רשמה ארבעה ניצחונות רצופים בפתיחת העונה, כשגילתה הרבה אופי והפכה פיגור לניצחון דרמטי 1:2 על בני יהודה. עוז ראלי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-14, אבל הרחקה של קסטוטיס איבשקביצ'יוס בדקה ה-78 שלחה את באר שבע לבליץ שגם הצליח בסיום. המחליף ההולנדי גליינור פלט השווה בבכורה שלו בדקה ה-87, ומחליף נוסף, ניקולאס פלצ'וק, העניק ניצחון יקר עם שער בתוספת הזמן. היסטוריה בנגב. ובמחזור הבא? אלישע לוי והקבוצה המושלמת שלו מגיעים לקרית אליעזר מול מכבי חיפה.

שופט המשחק רועי ריינשרייבר קיבל היום תג שופט בינלאומי ובסיום אף קיבל שבחים מיו דאלאס שנכח במשחק. בתגובה לטענות אנשי בני יהודה אמר גורם באיגוד השופטים לוואלה! ספורט: "אין כאן בכלל עניין של שיקול דעת. יש הנחייה מפורשת של אופ"א לשלוף צהוב על כל נגיעת יד בכדור נבעט לכיוון השער, כך שריינשרייבר קיבל החלטה נכונה".

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
חגיגה בווסרמיל. גליינור פלט/קובי אליהו

אוהדי הפועל באר שבע נותרו דקות ארוכות ביציעים והריעו לשחקנים. "בלתי נתפס מה שקורה כאן. אנחנו רגילים לקרבות תחתית. לא לאוויר פסגות", אמרו שחקנים בצאתם מחדר ההלבשה. כהרגלו, אליניב ברדה משך את רוב תשומת הלב של האוהדים. בסיום הוא שאג משמחה במנהרה המובילה לחדר ההלבשה ורץ לחבק את גליינור פלט. "זה עוד כלום. הוא לא ב-40 אחוז יכולת", אמר החלוץ לוואלה! ספורט ורץ אל הדשא כשהוא מסביר: "איזה כיף, הייתי רוצה לישון כאן הלילה". אוהדי באר שבע נותרו מחוץ לחדר ההלבשה כדי לעודד.במועדון ביטלו את טענות שחקני בני יהודה שטענו שלא הייתה הרחקה. "אדום או לא, היינו שווים היום עוד כמה גולים. במחצית השניה עשינו להם בית ספר".

אלישע לוי אמר בסיום המותחן: "אני חושב שעבור חצי שני כזה הקהל משלם כרטיס. ראינו במחצית השנייה את הפוטנציאל שיש בקבוצה הזו. לפני כן המשחק היה מסודר אבל לא סיכנו את השער. בחצי השני הכנסו כוחות רעננים וזה השתלם".

על המטרות: "אני לא חושב שזה נכון וריאלי כדי לדבר על אליפות. כדי להיות ברמה של מכבי חיפה ומכבי תל אביב אנחנו צריכים חוזק. אני רוצה לראות שמול מכבי חיפה ומכבי תל אביב אנחנו ניראה ככה ואז נוכל לדבר על אליפות"

גליינור פלט, החלוץ החדש שהגיע לקבוצה וכבש בבכורה חלומית, אמר: "נחמד לפתוח את הקדנציה שלי בבאר שבע עם שער. אני שמח על הגול שלי. היה לנו מעט מזל בסוף, אבל שיחקנו כולם ביחד כדי לנצח ואני שמח שעשינו את זה".

פלט התייחס לקהל של באר שבע וגם ליכולת האישית שלו: "הקהל עשה הרבה רעש ונתן אווירה טובה למשחק. לגבי היכולת שלי, אני יכול להיות טוב יותר. לא שיחקתי תקופה ארוכה ואני מתחיל לקבל את החדות וההרגשה הטובה. אני מאמין שאשתפר בהמשך. כל החברים עזרו לי וזה חשוב ששיחקנו כמו קבוצה. אנחנו מרגישים טוב עכשיו ואנחנו נילחם כל העונה. נצטרך להמשיך ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
המבחן מבחינתו: המשחקים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב. אלישע לוי/קובי אליהו

בצד השני, בבני יהודה באו בתלונות קשות על צוות השיפוט ובעיקר על הרחקתו של איבשקביצ'יוס בצהוב שני ואדום בדקה ה78. "מאוד קל להוציא צהוב כזה מול הקהל של באר שבע" אמר גורם בקבוצה, "חבל שהשופט הכריע את המשחק. לא נשרקו המון פאולים לטובתנו ומוזר שאליניב ברדה לא קיבל צהוב על כניסה חזקה באיציק עזוז. במחצית הראשונה הבלמים של באר שבע פשוט פירקו את אור ברוך ולא קיבלנו פאולים, שלא לדבר על שליפת צהובים לשחקני באר שבע".

מאמן בני יהודה דרור קשטן התייחס אף הוא בעיקר לשופט רועי ריינשרייבר שהרחיק את קסטוטיס איבשקביצ'יוס בצהוב שני: "צריך לשאול את השופט מה קרה בחצי השני. אני לא יודע למה קוסטה קיבל שני צהובים. השופט הרג את המשחק. אחרי האדום באר שבע התעוררו ועשו את החילופים כשהם הטילו את כל יהבם על ההתקפה. להישאר בעשרה שחקנים לקראת הסוף זה משמעותי כי הוא היה אחד השחקנים היותר טובים שלנו היום בחלק ההגנתי ושחקן כזה שמורחק בצהוב שני ואדום לא מוצדק זה משפיע".

על העובדה שהקבוצה הפסידה שלושה משחקים בתוספת הזמן, אמר: "זה לא נעים להפסיד שלושה משחקים אבל אפשר לקחת דברים מאוד טובים מהמשחק הזה, האחריות שכל שחקן גילה במשחק הזה ואין לי ספק שהבאד לאק הזה של דקות ה-90 יפסח עלינו. אנחנו במשך שלושה משחקים מפסידים בדקה ה-90, התהפך המזל".

דרור קשטן מאמן בני יהודה. קובי אליהו
האשים את השופט. דרור קשטן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully