וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן נגד זלאטן: "טיפשות זה חלק מעיצוב האופי שלו"

אחרי אולי הנס, גם רומיניגה מבקר את כוכב פ.ס.ז' בעקבות דברים שאמר על גווארדיולה: "ממליץ לו לשמור על פרופורציות"

בבאיירן מינכן מאוד לא אוהבים את ההתקפות של זלאטן איברהימוביץ' על פפ גווארדיולה, ואחרי שנשיא המועדון אולי הנס הגיב בחריפות לדברים של השבדי, שטען בין השאר כי המאמן הוא "פחדן חסר ביצים", ואמר כי "זלאטן סתם פרימדונה מתוסכל. הוא אף פעם לא הסתדר בשום קבוצה, הוא מביא רק צרות", מצטרף לדברים גם יושב ראש באיירן קרל היינץ רומיניגה.

זלאטן איברהימוביץ' בימיו בברצלונה עם פפ גווארדיולה. AP
יחסים מורכבים. זלאטן וגווארדיולה/AP

"הייתי ממליץ לזלאטן לשמור קצת על פרופורציות", אמר רומיניגה הזועם. "זלאטן הורשע על ידי אופ"א בעונה שעברה בליגת האלופות. ההתנהגות הזו היא בלתי ספורטיבית ומגעילה ואני לא הייתי נוהג כך אם הייתי במקומו. אם זה לא היה קורה, אופ"א לא הייתה נכנסת לתמונה, אבל כנראה שטיפשות היא חלק מעיצוב האופי שלו".

ובינתיים הערב (רביעי, 21:45, ערוץ 5 ו-5HD) באיירן תתארח אצל מנצ'סטר סיטי במשחק המרתק של המחזור השני שמפגיש שתיים מהפייבוריטיות הגדולות לתואר ומחזיר לאדמת אנגליה את באיירן מינכן לראשונה מאז זכתה בליגת האלופות אשתקד בוומבלי.

לפני שנתיים שיחקו שתי הקבוצות באותו בית בליגת האלופות, והאנגלים ניצחו את הגרמנים במנצ'סטר לאחר שבאיירן כבר הבטיחה את עלייתה לשלב הבא. הפעם באיירן באה דרוכה יותר, אולם מנואל פלגריני אופטימי: "אני לא משחק נגד פפ גווארדיולה, זה באיירן נגד מנצ'סטר סיטי, מה שהיה בעבר נשאר בעבר, אנחנו מסתכלים לעבר העתיד". דויד סילבה הפצוע ישוב לסגל, כשסרחיו אגוארו, שלא שותף מול אסטון וילה, עשוי לשוב להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully