וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג אודן ערך אימון בכורה במיאמי

הכוכב שלא שיחק מאז 2009 מרוצה: "מרגיש לי כל כך טוב". לברון עונה לג'ורדן: "אף פעם לא נדע מי היה מנצח באחד על אחד"

גרג אודן סוף סוף חזר: הכוכב שיחזור לשחק אחרי ארבע שנים התאמן הלילה (בין שלישי לרביעי) לראשונה עם קבוצתו החדשה מיאמי בפתיחת מחנה האימונים באטלנטיס רסורט. אודן השתתף במחצית מהאימון אחרי שלא שיחק מאז דצמבר 2009 בגלל פציעה קשה בברך.

"זה מרגיש לי כל כך טוב רק מעצם היותי פה", אמר אודן. "זו הפעם הראשונה מזה הרבה זמן, ואני שמח שהצלחתי להשלים אימון. אני צריך לעשות צעד אחר צעד כדי לחזור". בזמן שחבריו סגרו את האימון הראשון מבין שניים, אודן כבר ישב על כיסא כשקרח מוצמד לברכיו.

גרג אודן, פורטלנד בלייזרס. רויטרס
שוב איתנו. ספולסטרה/רויטרס

אריק ספולסטרה לא ממהר בינתיים להאיץ באודן, ואמר: "אנחנו נתקדם צעד אחר צעד ואימון אחר אימון, דקה אחרי דקה. זה בונוס גדול שיש לנו אותו. אנחנו ניפגש עם המאמנים ונראה איך הוא מרגיש ולאן הולכם מכאן".

אודן (25, 2.13 מ') נבחר, כאמור, ראשון בדראפט 2007 על ידי פורטלנד, שהחליטה להעדיפו על קווין דוראנט במה שלנצח תיזכר כאחת הטעויות הגדולות בתולדות המועדון שויתר, בשעתו, גם על מייקל ג'ורדן. אלא שאחרי שנה נהדרת במכללת אוהיו סטייט התקשה הסנטר ליצור מומנטום של ממש ב-NBA, וסבל מאינספור פציעות שונות, בעיקר בברכיים. למעשה, אודן לא שיחק משחק NBA רשמי מאז ה-5 בדצמבר, 2009, משחק שלאחריו עבר ניתוח ברכיים שלישי בקריירה. בסך הכול, רשם עד 82 משחקים בלבד בליגה הטובה בעולם, בהם רשם ממוצעים של 9.4 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט עם גביע אליפות ה-NBA וגביע ה-MVP של סדרת הגמר. GettyImages
עונה להוד אווירותו באדישות לא אופיינית. לברון/GettyImages

ובינתיים עוד שחקן מיאמי, אחד העונה לשם לברון ג'יימס, הגיב גם הוא להצהרה שסיפק אמש הוד אווירותו מייקל ג'ורדן, שאמר כי "היה גובר על לברון במשחק אחד על אחד, כששניהם בשיא הקריירה". לברון השיב לג'ורדן באדישות לא אופיינית ואמר: "מייקל באמת אמר את זה? חשבתי הרבה על המצ'-אפ הזה בין שנינו, אבל לעולם לא נוכל לראות את זה ולדעת מי היה מנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • גרג אודן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully