וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן עזרא נפרד מההתאחדות: "חובה לשמור על בתי הדין"

אחרי 17 שנה בתפקיד התובע, אבן עזרא פרש: "יצקתי תוכן לתפקיד". אבי לוזון: "הפעלת שכל ישר וניווטת בים סוער"

ההתאחדות לכדורגל נפרדה היום (שלישי) מעו"ד שלום אבן עזרא, תובע ההתאחדות ב-17 השנים האחרונות. במהלך האירוע, בו נשאו דברים יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, נשיא בתי הדין השפוט בדימוס אורי גורן ומנכ"ל ההתאחדות רתם קמר, הוענקה לאבן עזרא מתנת פרידה – חולצה ממוסגרת של נבחרת ישראל.

אבן עזרא, שהיה אחרון הנואמים, נשמע נרגש במיוחד: "אחרי כל המחמאות ששמעתי כאן, אני תוהה אם זה אני, אם דיברו עליי. אבל כנראה שיש בזה משהו. אני מאוד נרגש. ידעתי שהרגע הזה צריך להגיע ו-17 שנים זה בהחלט מספיק. אני חושב שיצקתי תוכן לתפקיד הזה. הצבתי לעצמי מבחן, שבסוף כל יום עבודה אני ישן במצפון נקי. בתי הדין שלנו הם אולי הנכס החשוב ביותר שיש בהתאחדות לכדורגל. על הנכס הזה אנו מחויבים לשמור מכל משמר. שמירה על עצמאותם של בתי הדין היא עניין חשוב במעלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הצבתי לעצמי מבחן, שבסוף כל יום עבודה אני ישן במצפון נקי". אבן עזרא ולוזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות: "אני מכיר את שלום למעלה מ-20 שנה. לפני שבע שנים התמזל מזלי להיות יו"ר ההתאחדות ולעבוד בצמוד עם שלום ואני חושב שכל מי שמכיר אותו יודע שהוא משפטן מבריק בכל רמ"ח איבריו, שיודע להפעיל שכל ישר ולנווט בים סוער. שלום הוא זה שטרח וערך את תקנון ההתאחדות לפני כעשור. אני מבקש להודות לך שלום על שיתוף הפעולה ומאחל לך בריאות ואריכות ימים".

השופט אורי גורן, נשיא בית הדין: "שלום היקר, אתה לוחם, כך היית בצבא, וכך גם בהתאחדות במלחמתך הבלתי מפשרת באלימות. אומרים שאתה האיש הרע בגלל שיש אנשים שלא מרוצים מפעולותיך, ואני יכול להעיד מניסיוני האישי כשופט שתמיד 50% לא מרוצים מההחלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully