וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד נלבנדיאן פרש מטניס: "זהו יום עצוב מאוד"

הארגנטינאי בן ה-31 שדורג במקום השלישי בעולם בשיאו לא התאושש מהפציעה, ויפרוש לאחר משחק ראווה מול רפאל נדאל

לאחר קריירה נפלאה וארוכה, בשיאה הגיע עד למקום השלישי בעולם, הודיע הערב (שלישי) דויד נלבנדיאן כי הוא פורש ממשחק פעיל, בעקבות הפציעה בכתף ממנה לא הצליח להתאושש. "זהו יום עצוב מאוד", אמר הערב הארגנטינאי במסיבת העיתונאים האחרונה שלו, בבואנוס אייריס, "הכתף לא התאוששה כמו שצריך ואני פשוט לא יכול לשחק שוב ברמה של הסבב". אגב, נלבנדיאן יפרוש בסטייל, כשיערוך משחק ראווה אחרון בחודש הבא, מול לא אחר מאשר רפאל נדאל.

דויד נלבנדיאן טניסאי ארגנטינאי. Clive Brunskill, GettyImages
יפרוש בסטייל. נלבנדיאן מודיע על פרישה/GettyImages, Clive Brunskill

כשנשאל על רגעיו הגדולים ביותר בקריירה, אמר נלבנדיאן: "הזכרונות היפים ביותר שיש לי הם מגביע דייויס. המשחקים שם לא הרגישו כמו שום דבר אחר". הטניסאי ייצג את ארצו ב-50 משחקים בינלאומיים, ומאזנו הנהדר עומד על 39 ניצחונות לעומת 11 הפסדים בלבד. "מבחינת יחידים, לא אשכח את גמר ווימבלדון של 2002, ואת תואר המאסטרס בו זכיתי ב-2005".

נלבנדיאן, שמאז ימיו הגדולים צנח למקום ה-231 בעולם, הצליח לרשום רק 11 משחקים השנה - האחרון שבהן בחודש מרץ, אז הפסיד בטורניר מיאמי, מה שבדיעבד הפך למשחקו האחרון. במהלך הקריירה שלו זכה הארגנטינאי ב-11 תארים (ביניהם, כאמור, טורניר המאסטרס) והצליח להגיע לפחות לחצי הגמר בכל ארבעת טורנירי הגראנד סלאם.

דויד נלבנדיאן טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
לא הצליח להתאושש מהפרישה. נלבנדיאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully