וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: ההכרעה הסופית בעניין אום אל פאחם

1.10.2013 / 21:28

כפר סבא ערערה, הרכב חמשת הדיינים טרם החליט. אום אל פאחם צפויה להישאר בלאומית, עבאס, חוטה ושמול מועמדים

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: יותם בן דוד

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דן היום (שלישי) בבקשת הפועל כפר סבא להפוך את ההחלטה לפיה מכבי אום אל פאחם תשחק בליגה הלאומית, ולהיות הקבוצה ה-16 במקומה. חמשת הדיינים עדיין לא קיבלו החלטה, כאשר נציגי ההתאחדות אמרו שמבחינתם העובדה שאום אל פאחם אושרה הכריעה את הכף והיא זו שצריכה לשחק בליגה הלאומית. יו"ר בקרת התקציבים עופר אורליצקי דווקא טען את ההיפך ואמר שהעובדה ששמונה שחקנים לא יוכלו לשחק באום אל פאחם, גורמת לכך שהקבוצה לא עומדת בתקציב המינימום. מחר הדיינים צפויים למסור את החלטתם, בתקווה שבזאת תבוא לקיצה אחת הפרשות המביכות בתולדות הכדורגל הישראלי.

עודד קוטר עוזר מאמן מכבי אום אל פאחם. אדריאן הרבשטיין
שוקל לעזוב עם שמעון הדרי. עוזר המאמן עודד קוטר/אדריאן הרבשטיין

בינתיים, באום אל פאחם הבינו שלא יוכלו להעביר את השחקנים שרצו והם בוחנים אופציות חלופיות. בהנהלה מנסים לשכנע בשעות האחרונות את המאמן שמעון הדרי ועוזרו עודד קוטר להישאר במועדון, זאת לאחר שהצוות המקצועי שקל להתפטר בשל המחסור המשמעותי בשחקנים.

במקביל החלו באום אל פאחם בניסיונות להחתים לא מעט שחקנים חופשיים שלא תלויים במועד ההעברות ויכולים לחזק משמעותית את הקבוצה, ובראשם מחמוד עבאס ששיחק בעונה שעברה לבני סכנין ושוחרר מהפועל תל אביב. כמו כן, באום אל פאחם יפנו לרותם שמול ששיחק בהפועל אשקלון, יהודה חוטה שהיה שייך בעבר להפועל תל אביב, דודו בן שושן ועוד שחקנים מליגת העל לנוער ששוחררו מהמועדונים שלהם. גם שמו של נאאל חוטבא עלה, אך בשלב זה יתמקדו בניסיונות להחתים את האחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully