וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אוחיון: "אין כוכבים, יש כאלה שיהיו כוכבים"

גלבוע/גליל ערכה מסע"ת לפתיחת העונה, הבעלים הצהיר: "יש פה משהו מיוחד". פלג: "הבאת דרוקר היא הצהרת כוונות"

לאחר מספר משחקי אימון לא מאוד מוצלחים בהם ניצחה רק משחק בודד מתוך חמישה, פתחה הערב (שלישי) הפועל גלבוע/גליל עליון את העונה שלה עם מסיבת העיתונאים הרשמית שלה. הקבוצה מהצפון, שעומדת לשחק גם השנה בשלוש מסגרות - ליגת העל, גביע המדינה והליגה הבלקנית - שמרה רק על שני שחקנים מהסגל (נמרוד טישמן ועמית שמחון) ויוצאת לדרך עם שלל שחקנים חדשים. מאמן הקבוצה, שרון דרוקר לא הצליח להגיע למסיבת העיתונאים לאחר שנתקע בפקק.

חיים אוחיון הבעלים של הפועל גלבוע/גליל עליון. מגד גוזני
נותנים את הבמה לצעירים. אוחיון/מגד גוזני

הבעלים של הקבוצה, חיים אוחיון אמר על המועדון: "צמחו כאן שחקנים שהגיעו לרמת הגבוהות של הכדורסל הישראלי וגם ל-NBA כמו עומרי כספי וגל מקל. יש פה משהו מיוחד בהוויה שלנו. הקבוצה רואה חשיבות במהלך של הבאת שחקנים בגיל צעיר שיוכלו לפרוץ. אין לנו כוכבים גדולים, אבל יש כאלו שיהיו כוכבים. אין ספק שתחילת הדרך במשחקי ההכנה היתה קשה, אבל החשיבות שלה היתה לסגל יכולת קבוצתית, וגם אם לא ניצחנו, השגנו את המטרה".

עוזר המאמן, ברק פלג אמר: "התאחדתי עם שרון אחרי שהוא היה מאמן שלי. זו הצהרת כוונות שמביאים מאמן בכיר כזה עם המון ניסיון. אחת המטרות המרכזיות תהיה לחבר מחדש את הקהל, ואנחנו ניקח בכך חלק. אנחנו הולכים על מהלך של צעירים שיקבלו את הבמה לפרוץ. הבאנו זרים לא ישר מהקולג' אלא כאלה שעברו גם שנת הסתגלות באירופה. אנחנו נשחק בשלוש מסגרות ורוצים להצליח בשלושתן".

מי שנשאר מהעונה שעברה, עמית שמחון אמר: "כבוד גדול עבורי להיות קפטן, במיוחד אחרי שנדדתי בהרבה קבוצות, אני מרגיש שמצאתי בית. אני מקווה שנצליח כקבוצה. רק אני ונמרוד טישמן נשארנו משנה שעברה, ואני חושב שלמרות שלא הלך לנו כל כך במשחקי ההכנה, התחברנו. תהיה לנו קבוצה לוחמת השנה, ואני מאמין שנצליח".

עמית שמחון, הפועל גלבוע גליל. אדריאן הרבשטיין
קבוצה לוחמת. שמחון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully