וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן: "הייתי מנצח את לברון באחד-על-אחד"

ג'ורדן הוסיף כי היה מתקשה מול בריאנט: "גנב את התנועות שלי". קובי הודה: "גנבתי את תנועותיו והדור הזה גנב את שלי"

אחת הפנטזיות הגדולות של חובבי הספורט היא להפגיש שחקני-על מתקופות שונות, להציב אותם במגרש ולראות מי יותר טוב, יותר גדול, יותר חזק. מי המלך. בדרך כלל את התסכול מוציאים חובבי הספורט במשחקי מחשב למיניהם, ובדמיון נשארת רק המחשבה מה היה אילו, נניח, מראדונה ומסי היו משחקים באותה תקופה, או מי היה מנצח במשחק אחד-על-אחד בין לברון ג'יימס למייקל ג'ורדן.

ובכן, למייקל ג'ורדן יש תשובה לפחות בקשר לשאלה האחרונה. בווידאו לקידום משחק הווידאו NBA 2K14 אמר הוד אוויריותו שיש רשימה ארוכה של שחקנים גדולים אותם היה מנצח באחד-על-אחד - ג'רי ווסט, אלג'ין ביילור, ג'וליוס אירווינג, כרמלו אנתוני, דוויין וייד, קובי בריאנט ולברון ג'יימס. "אני לא חושב שהייתי מפסיד ללברון ג'יימס", אמר ג'ורדן בווידאו לפני שחייך והוסיף, "לא בטוח שהייתי מנצח את קובי בריאנט כי הוא גנב את כל התנועות שלי".

אגב, בריאנט עצמו ענה הערב בטוויטר על הטענות של ג'ורדן כשצייץ: "זהו אפקט הדומינו. אני גנבתי את שלו והדור הזה גנב את התנועות שלי. זהו המעגל".

מייקל ג'ורדן בתחרות ההטבעות של 1988. AP
רשימה ארוכה של שחקנים שהיה מנצח באחד-על-אחד. ג'ורדן/AP

ג'ורדן (50), עם שש טבעות אליפות וחמישה תארי MVP ב-NBA, נחשב על ידי רבים לכדורסלן הגדול בכל הזמנים, ויש לו הסכם עם 2K Sports מאז 2011, אז הופיע על עטיפת המשחק הפופולרי. ב-2012 חלק את העטיפה עם מג'יק ג'ונסון ולארי בירד, חבריו לדרים טים של אולימפיאדת 1992. בגרסה שיוצאת השנה מופיע לראשונה לברון ג'יימס - שעונד שתי טבעות אליפות וזכה ארבע פעמים בתואר ה-MVP - על העטיפה.

מי לדעתכם היה מנצח באחד-על-אחד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully