וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "היה ברור שהפועל ומכבי יהיו יריבות לצמרת"

עמית גולדשטין

1.10.2013 / 15:19

הפועל תל אביב השיקה החסות עם פוג'יקום, גילי ורמוט אופטימי: "האווירה פה משתפרת". בן שמעון: "כיף לעבוד תוך כדי ניצחונות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ת"א השיקה היום (שלישי) באופן רשמי את החסות עם Fujicom, המאמצת הראשית של המועדון לעונת 2013/14. באירוע, שנערך באולם "שמש אדומה", השתתפו הבעלים חיים רמון, בעלי המניות סיימון כץ, עידו חג'ג' ובכור צבאן, מנכ"ל פוג'יקום אלי קמחי, והמאמן רן בן שמעון ושחקני הקבוצה. 

בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. קובי אליהו
"הכי חשוב שתישמר האחידות והקבוצתיות כמו שראינו". רמון/קובי אליהו

"אני מכיר את הבעלים של פוג'יקום הרבה שנים עוד לפני שהוא הפך לבעלים של החברה ואני של הפועל", אמר חיים רמון, "היום אני הייתי מתחלף איתו, ואני מאמין שהוא לא היה מתחלף איתי. אני מאמין ששיתוף הפעולה הזה ייתן המון לשני הצדדים. הפועל זאת הקבוצה בממוצע בשנים האחרונות עם ההכנסות העצמיות מכרטיסים וחסויות וכו' הכי גבוהות, למעט מכבי ת"א, אבל אצלם זה כסף קטן.

"ומילה אחרונה לשחקנים: אנחנו מברכים על שני המשחקים האחרונים, אבל יש עוד הרבה משחקים שאנחנו מקווים שייראו כך. הכי חשוב שתישמר האחידות והקבוצתיות כמו שראינו".

גילי ורמוט: "אני רוצה לתרום ולתת את החלק שלי, אני לא לוקח את הקרדיט לעצמי. הקבוצה התבגרה והשתפרה, וזה תהליך. אני שמח שעזרתי כמו שרציתי. האווירה מושפעת מתוצאות, וכשאנחנו מנצחים יש אווירה טובה בקבוצה. זה מתחבר לאט לאט ואני מקווה שנמשיך, כי יצרנו מומנטום".

ורמוט נשאל האם הוא מסוגל לשחק 90 דקות, ואמר: "זה עניין של כושר גופני. כל משחק אשחק עוד ועוד, עד שאשלים משחק מלא. אף פעם לא התייחסתי למבקרים שלי, זה לא מעניין. מבחינת טאץ' עם הכדור או תנועות גוף אני 100 אחוז. מקווה שעוד שבוע שבועיים אשלים 90 דקות".

על החוזק של מכבי: "היה ברור לכולם שאנחנו והם נהיה יריבים לצמרת, וזה מובן שכרגע הם נראים בלתי מנוצחים, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולדאוג כל שבת לנצח. יש עוד זמן עד הדרבי, וכשנגיע נתכונן אליו. אני מאוד מאמין בנו, נוכל לעשות עוד דברים יפים העונה".

על המשחק הבא מול רעננה: "יהיה משחק בכלל לא פשוט. הם עוד לא נוצחו העונה. זו קבוצה קשה, שלא נשברת, ותמיד משחקת עד הסוף. מקווה שבבלומפילד נמשיך במומנטום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון. קובי אליהו
"יש עוד דרך עד שנגיע לחוזק ולעוצמות שאנחנו שואפים אליהם כמועדון". בן שמעון/קובי אליהו

מאמן הקבוצה רן בן שמעון: "השינוי בנו הוא לא חד, הוא הדרגתי. אנחנו רק בהתחלה, יש עוד הרבה עבודה, הרבה מקום לשיפור, אבל כיף לעשות את זה תוך כדי ניצחונות. אנחנו חייבים לדעת לעמוד בלחצים. יש שינוי לטובה, אבל יש עוד דרך עד שנגיע לחוזק ולעוצמות שאנחנו שואפים אליהם כמועדון.

"הרגשה נוחה מכניסה דברים לא טובים. לא ננוח, לא נהיה בהרגשה נוחה מדי. רעננה קבוצה קשה, שלא נחה, וזה ייאמר לזכות המאמן שלה. נהיה חייבים לעמוד מול האתגרים הבאים לקראתנו".

על עבדורחימי: "זה מצב עדין, יש פציעות שקשה להתמודד איתן. יש לו פציעה שלכאורה אמורה להיות קלה, אבל כרגע מונעת ממנו לרוץ. אני מאמין שזה יסתדר בימים הקרובים. ממה שראיתי, הוא שחקן ברמה גבוהה. יש לנו סבלנות, הוא יגיע, אנחנו מחכים".

שחקני הפועל תל אביב רועי גורדנה, גילי ורמוט. צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, קובי אליהו
"כרגע מכבי נראית בלתי מנוצחת". ורמוט/קובי אליהו, צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully