וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליץ': "לא ויתרנו על האליפות, נהיה טובים כמו מכבי ת"א"

האדומים חדורי ביטחון אחרי ה-0:4 על הפועל חיפה: "ניצחון של כדורגל. כשדמארי ושכטר בכושר אין הגנה שתעצור אותם"

one

שמחה גדולה הייתה אמש (שבת) במחנה האדום בסיום המשחק בין הפועל תל אביב להפועל חיפה. "זה היה ניצחון שכולו מכדורגל טוב ולא ממקריות", אמר אחד השחקנים, ונדמה שאחרי תקופה ארוכה לשחקני הפועל תל אביב חזר הביטחון.

בהפועל תל אביב, גם אם לא יגידו את זה למצלמות, למעשה מודים כי הקבוצה תלויה מאוד ביכולת של גילי ורמוט, וגם אתמול אמרו בצוות המקצועי שזה השחקן שהיה חסר להם מתחילת העונה. בקבוצה פרגנו לאיתי שכטר שכבש זה שבוע שני ברציפות: "הוא השתפר תוך כדי עבודה קשה מאוד", החמיא לו בסיום המשחק המאמן רן בן שמעון. עוד שחקנים שקיבלו מחמאות במחנה האדום הם אוראל דגני ועומר דמארי כמובן, שסיים את המשחק עם צמד. "דמארי לא פחות חשוב משכטר", אמר אחד האדומים. "אם שניהם בכושר אין הגנה שיכולה לעצור אותם". בהפועל תל אביב גם ציינו את ליאור לוי שעלה חולה למשחק. למעשה זו הסיבה שבן שמעון הוציא את טועמה מהסגל והכניס במקומו את אברהם צ'וקול.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב חוגג עם גילי ורמוט איתי שכטר. אדריאן הרבשטיין
"דמארי לא פחות חשוב משכטר". השניים חוגגים מול הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

"שיחקנו הרבה יותר טוב והגיע לנו לנצח", אמר לאחר המשחק הבלם ברנקו איליץ'. "הגענו להרבה מצבים ויכלנו לצאת עם תוצאה אפילו יותר גבוהה. קשה לשחק מול קבוצות שבאות להסתגר מולנו והיה לנו הרבה שטח חופשי, זה בא לידי ביטוי בתוצאה".

"לא היה איזה קסם או משהו מיוחד שעשינו בפגרה", המשיך הבלם. "אנחנו קבוצה חדשה וזה טבעי שייקח לנו זמן להתחבר. היום זה נראה הרבה יותר טוב אבל יש לנו עוד הרבה במה להשתפר. מול סכנין לא ידענו לבטא את היתרון שלנו במגרש ולא הצלחנו לכבוש ובאר שבע ידעה להעניש אותנו על הטעויות שלנו. בכלל ככל שנשחק יותר ביחד זה ייראה טוב יותר".

"אנחנו לא ויתרנו על האליפות" הצהיר הבלם לסיום. "מכבי היא קבוצה שרצה כבר שנה שנייה ביחד ובגלל זה היא נראת טוב יותר עכשיו. אנחנו קבוצה חדשה ואנחנו נהיה טובים כמוהם זה רק שאלה של זמן. זו ליגה ארוכה והכל עוד פתוח. אם נמשיך להשתפר אין לי ספק שנתמודד על האליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל חיפה, יובל אבידור, מול שחקן הפועל תל אביב, ברנקו איליץ'. אדריאן הרבשטיין
"נהיה טובים כמו מכבי תל אביב, זאת רק שאלה של זמן". ברנקו איליץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully