וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להאם: "זאמר היה צריך לשמור על הביקורת בתוך הקבוצה"

לא שקט בבאיירן, הקפטן יצא נגד המנהל הספורטיבי, שטען שהשחקנים "רדומים": "צריך לדעת לשמור על צניעות ולא לרדות"

מהומה בבאיירן מינכן. הטרבליסטית אומנם פתחה את העונה ברגל ימין וטרם הפסידה, אבל עימות חדש בתוך הקבוצה עלול לערער את המצב הקיים.

הכול החל במשחק לפני כשלושה שבועות, בו גברה באיירן 0:2 בביתה על האנובר. המנהל הספורטיבי החדש של המועדון, מתיאס זאמר, לא היה מרוצה מהיכולת ואמר בסיום כי שחקני אלופת אירופה נראו "רדומים" על המגרש. כבר לאחר אותה התבטאות זאמר זכה לתגובה מצד הקייזר, פרנץ בקנבאואר, שאמר כי זאמר לא היה צריך להגיד דבר כזה וכעת, גם הקפטן פיליפ להאם עולה להתקפה.

שחקן באיירן מינכן, פיליפ להאם. Alex Grimm, GettyImages
לא מפחד להגיד את דעתו. להאם/GettyImages, Alex Grimm

המגן הנהדר אמר לעיתון הגרמני "די זייט": "זאמר היה צריך לשמור על הביקורת שלו בתוך הקבוצה. עבורנו השחקנים, אין הרבה משמעות לדברים שההנהלה אומרת, חשוב לנו יותר הדרך בה הם מתנהגים בתוך המועדון. מאמן טוב וקפטן טוב יודעים לשמור על צניעות ולא לרדות באחרים, בטח שלא עם עזרה מצד הקהל".

להאם אף טען שלזאמר יש עוד דרך ארוכה אם ברצונו להחליף יום אחד את נשיא המועדון הבווארי אולי הנס: "לוקח זמן לפתח את התחושה לגבי השאלה מתי נכון להגיד דברים כאלה ובאיזה טון צריך להגיד אותם", אמר להאם, "אתה חייב לדעת לשלוט ברגשות שלך, גם כשאתה בא להעביר ביקורת. אם הבוס יותר מדי אמוציונלי, הוא מפסיד בסופו של דבר, כי האמינות שלו נפגעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully