וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם מאנצ'יני, גלא תיאבק על הצ'מפיונס תוך 2-3 שנים"

באירופה מאמינים שהמאמן החדש יביא לגלאטסראיי את השינוי המיוחל. מאנצ'יני אמר: "זו חוויה יוצאת דופן, נעשה עבודה טובה"

כשהיא רק במקום העשירי בליגה הטורקית, אחרי פתיחת עונה רעה מאוד שכללה ניצחון בודד וארבע תוצאות תיקו בחמשת המחזורים הראשונים ורגע לפני המשחק השני בשלב הבתים של ליגת האלופות, בחוץ מול יובנטוס, מחר (רביעי, 21:45), גלאטסראיי יצאה אמש לדרך חדשה והודיעה באופן רשמי על מינויו של רוברטו מאנצ'יני למאמן הקבוצה.

האיטלקי בן ה-48, שהוביל את מנצ'סטר סיטי לאליפות ב-2011/12, אך פוטר מהקבוצה בשלהי העונה שעברה, ינסה להרים על הרגליים את מועדון הפאר העשיר מאיסטנבול, שחטף 6:1 ביתי ומשפיל מריאל מדריד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. מאנצ'יני יחליף בתפקיד את פתיח טארים, שפוטר לאחר שסירב לחתום על הארכת חוזה לשנתיים.

רוברטו מאנצ'יני, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יוצא לדרך חדשה. מאנצ'יני/רויטרס

האיטלקי הגיע למתחם האימונים של הקבוצה, פלוריה מטין אוקטאי וחתם באופן רשמי על החוזה, בו הוא יקבל 12.5 מיליון יורו בשלוש השנים הקרובות. מעבר לחוזה שנחתם, מאנצ'יני יזכה לבונוסים של חצי מיליון יורו על זכייה באליפות טורקיה או העפלה לחצי גמר ליגת האלופות העונה.

מאנצ'יני אמר: "אני מאוד שמח להגיע למועדון גדול כמו גלאטרסאיי. אני מאמין שזו תהיה חוויה יוצאת דופן ונהדרת ושנעשה עבודה טובה יחד. המפגש מול יובה חשוב ויהיה לי קשה, כי אין הרבה זמן להתארגן. נחמד לפגוש את אלופת איטליה כבר במשחק הראשון".

פרשן "סוקרנט" של ESPN, סטיוארט רובסון, אמר: "אני חושב שגלאטסראיי מקבלת מאמן טוב. במנצ'סטר סיטי הוא שינה את השיטה וזה דבר נכון לעשות כשדברים לא עובדים כמו שצריך. אני מאמין שהוא יוציא את המיטב משחקנים כמו דרוגבה או סניידר, אבל הדבר הכי חשוב שהוא מביא זה התלהבות לקבוצה וזה בדיוק מה שגלא צריכה. יש להם הרבה שחקנים טובים, אבל הם לא קבוצה טובה כרגע. מאנצ'יני יהפוך אותם לקבוצה טובה ואני מאמין שאיתו הם יוכלו להתמודד על ליגת האלופות תוך שנתיים-שלוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully