וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ': "אין יום בו אני לא חושב על משחק 6 מהגמר"

מאמן הספרס הודה שהטראומה של אובדן האליפות עדיין רודפת אותו: "תוהה אם זה יעבור". לברון: "לא אדבר יותר על הקיץ הבא"

איך מתגברים על שברון לב? אם תשאלו את אנשי סן אנטוניו ספרס, זה לוקח זמן. הרבה זמן. "מיותר לציין שחשבתי על המשחק הזה בכל יום שעבר מאז לאורך הקיץ. אני תוהה אם זה יעבור מתישהו, אני משתוקק לרגע בו זה יקרה, אבל זה עוד לא קרה". כך אמר הלילה (בין שני לשלישי) מאמן הקבוצה הטקסנית, גרג פופוביץ', כשנשאל על משחק מספר שש בגמר ה-NBA האחרון, בו הקבוצה שלו הייתה רחוקה שניות ספורות מזכייה באליפות, אבל חטפה שלשה דרמטית מריי אלן והפסידה לבסוף את הסדרה ואת התואר בשבעה משחקים.

גרג פופוביץ' מאמן סן אנטוניו ספרס. AP
לא מצליח להתגבר. פופוביץ'/AP

הספרס פותחים היום את מחנה האימונים שלהם ובקבוצה מקווים שאולי זה מה שירפא את הפצע, שנותר פתוח לאורך זמן רב כל כך: "ככל שהזמן עובר, אתה חוזר לשגרת היומיום שלך וכדורסל הופך לדבר ה-11 או ה-12 הכי חשוב ברשימה. לכן, הגיע הזמן להתגבר על זה", הוסיף פופ, שעומד לפתוח בקרוב את עונתו ה-18 ברציפות בקבוצה.

אלוף אירופה הטרי, טוני פארקר, חזר גם הוא לאימונים ואמר: "היה לי קיץ נהדר וכמובן שכל ההשקעה הייתה שווה את זה. זה היה ניצחון היסטורי וגדול לצרפת והשבוע החולף היה חוויה של פעם בחיים עבורי. היה טירוף מוחלט בצרפת".

שחקן סן אנטוניו ספרס טוני פארקר. רויטרס
עדיין חוגג. פארקר/רויטרס

ובינתיים, גם במיאמי מתמרקים לקראת העונה החדשה ולהסתערות על התריפיט. לברון ג'יימס, שהופך לשחקן חופשי בתום העונה, אמר: "אני לא מוכן לדבר יותר על מה שיקרה איתי בקיץ הבא. כשנגיע ליוני, אתייחס לנושא. כרגע זה לא מתאים והדאגה היחידה שלי היא להביא את הקבוצה לעוד אליפות. זו המטרה היחידה ורק על זה אני חושב".

אגב, בימים האחרונים מדברים ברחבי הליגה על שינוי של שיטת סדרת הגמר מ-2-3-2 בחזרה ל-2-2-1-1-1. גורם בהנהלת ה-NBA הודה שאכן השינוי הזה נמצא בדרך לאישור. השיטה הנוכחית קיימת מאז 1985, אז נפגשו בוסטון והלייקרס בגמר ונעשה ניסיון לחסוך מהן טיסות בשל המרחק הרב בין הערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully