וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "כשעזבתי את רוסיה, לא אמרתי שאעזוב לתמיד"

1.10.2013 / 8:38

ברוסיה ממשיכים לחזר אחרי דייויד בלאט לאימון הנבחרת, בלאט מציין: "מעולם לא ביטלתי את האפשרות שאשוב, אני פתוח לדיון"

דיוויד בלאט מאמן נבחרת רוסיה. GettyImages
באירופה יודעים להעריך. בלאט/GettyImages

באיגוד הכדורסל הרוסי ממשיכים לנסות להחזיר את דייויד בלאט לאימון הנבחרת הלאומית. אחרי הכישלון ביורובאסקט האחרון, ולאור ההצלחות הגדולות של בלאט בעברו כמאמן הנבחרת הרוסית, ברוסיה מפרסמים כי נשיאת האיגוד יוליה אניקייבה צפויה להיפגש עם בלאט ב-1 בנובמבר, ותנצל את נסיעתה של מכבי תל אביב למשחק מול קובאן במטרה להיפגש עם המאמן.

בנוסף, ברוסיה מדווחים כי על פי תוצאות הפגישה עם בלאט, האיגוד הרוסי יחליט אם להיכנס למאבק על הכרטיס החופשי לאליפות העולם ב- 2014.

לתקשורת הישראלית בלאט נשמע מסויג השבוע בנוגע לאפשרות שיחזור לאמן את רוסיה, אמר ש"הסכמתי להיפגש איתם מתוך כבוד אליהם, זה הכול", וסייג כי "אני לא אומר שהשיחות האלה בהכרח יובילו למשהו, כרגע אין שום דבר קונקרטי".

בתקשורת הרוסית בלאט אומר דברים ברוח מעט אחרת. "אם מישהו מהתאחדות הרוסית יתקשר, אדבר איתם", צוטט בלאט, "אני מבטיח שאם אסכם עם האיגוד הרוסי, התקשורת הרוסית תדע ראשונה. עזבתי את הנבחרת אחרי מדליית הארד בלונדון, אך לא אמרתי שאני עוזב לתמיד. הייתי זקוק למנוחה אך מעולם לא ביטלתי את האפשרות לשוב בעתיד. אני נמצא ביחסי ידידות עם שני הנשיאים הקודמים של האיגוד ואני בטוח שגם עם הנשיאה החדשה לא ייווצרו בעיות. אני חוזר ואומר - אני פתוח לדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully