וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:2 דרמטי בין פיורנטינה לפארמה

הוויולה חזרו מפיגור הודות לשערים של רודריגס ו-ורגאס, אבל גובי השווה בתוספת הזמן. ספרד: 0:2 לגרנאדה על בילבאו

המחזור השישי בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם משחקה של פיורנטינה, שקיוותה להתאושש מההפסד לאינטר והייתה בדרך לניצחון, אך ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-2:2 דרמטי מול פארמה. כעת במאזנה של הקבוצה מפירנצה 11 נקודות במקום החמישי, בעוד לפארמה שש במקום ה-14.

חואקין שחקן פיורנטינה (מימין) מול מאסימו גובי שחקן פארמה. GettyImages
שוויון ברגע האחרון. מאסימו גובי מול חואקין/GettyImages

וינצ'נזו מונטלה חסר גם הפעם את מריו גומז הפצוע, כשאת השלישייה הקדמית הרכיבו רפאל וולסקי הפולני, חואקין הספרדי וג'וזפה רוסי שנפצע והוחלף בדקה ה-36. פארמה, שבשבוע שעבר רשמה את ניצחון הבכורה שלה העונה, סמכה על אנטוניו קסאנו בהתקפה, אבל קיבלה את השער שלה בדקה ה-45 דווקא מהקשר האחורי וולטר גרגאנו.

פיורנטינה העבירה הילוך במחצית השנייה, ומי אם לא הבלם הסקורר גונסאלו רודריגס דאג לשוויון בדקה ה-64. חואן ורגאס המחליף, שנכנס לאחר ההפסקה במקום וולסקי, הפך את התוצאה 12 דקות לסיום ונראה שהיה שפיורנטינה תחגוג, אלא שבתוספת הזמן מאסימו גובי קבע שוויון וחלוקת נקודות.

* ספרד: אתלטיק בילבאו המשיכה הערב בחוסר היציבות שלה, כששוב ספגה הפסד חוץ אחרי ניצחון ביתי. המרוויחה הפעם הייתה גרנאדה, שהשיגה ניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה עם 0:2. יוסף אל עראבי היה כוכב המשחק של המארחים, כשכבש בפנדל בדקה ה-53 והשלים צמד בחלוף שבע דקות.

תקציר: גראנדה - חטאפה 2:3. יוסף אל עראבי שחקן גרנאדה חוגג שער. one
ירה פעמיים. יוסף אל עראבי/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully