וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כששלום אביטן הרס את הרצף: באר שבע תעשה היסטוריה?

הפועל באר שבע מעולם לא ניצחה ברציפות את ארבעת המשחקים הראשונים של העונה. בפעם הקודמת שהיא ניצחה בשלושה – היא זכתה באליפות. אז מה עדיף, לשכתב או לשחזר? הערב (21:00, ערוץ 1) מול בני יהודה, ההיסטוריה תשחק תפקיד חשוב

one

הפועל באר שבע עברה קיץ היסטורי, עם החתמות יקרות ונוצצות, והשאיפות בהתאם. הערב, במחזור הרביעי, היא רוצה להמשיך לשכתב את ההיסטוריה. אם הבחורים של אלישע לוי יצליחו לנצח את בני יהודה (21:00, ערוץ 1) זו תהיה הפעם הראשונה שהמועדון פותח עונה עם ארבעה ניצחונות רצופים. ולזה, חייבים להודות, לא הרבה ציפו - כולל הבוסית אלונה ברקת.

ב-1974/75 באר שבע גירדה את הפתיחה הזו, עם שלושה ניצחונות רצופים - ולפי דריבליסט, זו היתה העונה היחידה שהיא פתחה עם שלושה ניצחונות, עד העונה. זה התחיל עם 0:2 על בית"ר תל אביב, משערים של מאיר ברד ויעקב פולברניס. בשבוע לאחר מכן יצאו האדומים למפגש מול מכבי פתח תקוה, וניצחו 0:1 קטן מפנדל של אליהו עופר. עוד שבוע עבר, ועוד ניצחון, ושוב 0:1 קטן, הפעם על מכבי נתניה. הכובש היה אברהם נומה.

ואז הגיע המחזור הרביעי. שם כבר חיכתה בית"ר ירושלים ותקעה מקל בגלגלי הגמל. שלום אביטן - דווקא הוא - עשה 0:1 בדקה ה-35, ונגמר הרצף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביטן בימי בית"ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יתרה מכך - ההפסד הזה גרם למיני מפולת. במחזור החמישי הפועל באר שבע חילצה 0:0 דלוח משמשון תל אביב, ובשבוע שלאחר מכן האדומים הפסידו בבית 1:0 למכבי תל אביב (כבש: אורי סלימן). כלומר, אחרי שלושה ניצחונות רצופים הגיעו שלושה משחקים רצופים בלי ניצחון. נורה אדומה? רק במחזור השביעי התאוששו הבאר שבעים, עם 0:2 בחוץ מול מכבי יפו.

העונה, שלושת הניצחונות היו מול בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב והפועל עכו, ובכל המשחקים הללו באר שבע כבשה שני שערים. לאלו שמפחדים ממפולת כמו שהיתה אז - אחרי המפגש מול בני יהודה, באר שבע יוצאת לקרית אליעזר למפגש מול מכבי חיפה במחזור ה-5 בשבוע הבא ולאחר מכן תארח את עירוני קרית שמונה. בהחלט לא קל.

עונת 1974/75 המשיכה להיות מלאת מהפכים, אבל בסיומה חגגו בבאר שבע אליפות היסטורית - ראשונה מבין שתיים רצופות. הערב, כאמור, באר שבע יכולה לשבור את שיא הניצחונות הרצופים בפתיחת עונה, ולהמשיך להעלות את רף הציפיות, הגבוה גם כך. אנחנו בטוחים שבהפועל באר שבע קונים איבוד נקודות הערב, ושחזור ההיסטוריה במלואה, על פני ניצחון הערב ומקום שני. אבל כידוע, ובניגוד לאז, העונה יש מכבי תל אביב חזקה, וכל איבוד נקודות - בטח מול קבוצה כבני יהודה - עלול להיות אקוטי.

הערב, בערך ב-23:00, נהיה חכמים יותר.

נתונים: אתר דריבליסט

הפועל באר שבע מול בני יהודה: אלישע ישמור על שלמות?

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
בחזרה ל-1975? ברדה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully