וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לפטריוטס: וינס וילפורק גמר את העונה

30.9.2013 / 14:56

התאקל ההגנתי המצוין קרע את גיד האכילס בניצחון באטלנטה. רות'ליסברגר: "נכון לרגע זה, אנחנו הקבוצה הגרועה בליגה"

פציעות הן חלק מכל מחזור פוטבול, אבל ייתכן והפציעה הזו תתגלה כמשמעותית יותר מאחרות. ניו אינגלנד פטריוטס עלתה הלילה (בין ראשון לשני) למאזן 0:4 אחרי ניצחון 23:30 מרשים ביותר באטלנטה, אבל איבדה, ככל הנראה לכל המשך העונה את התאקל וקפטן ההגנה שלה וינס וילפורק, שקרע את גיד האכילס באחד המהלכים הראשונים של המשחק.

וינס וילפורק ניו אינגלנד פטריוטס. AP
מכה גדולה לניו אינגלנד. וילפורק/AP

בפיטסבורג מיואשים. אחרי עוד הפסד, הפעם 34:27 בלונדון למינסוטה, נפלה הקבוצה מעיר הפלדה למאזן 4:0 לראשונה מאז 1968. הקוורטרבק בן רות'ליסברגר אמר: "נכון לרגע זה, אנחנו הקבוצה הכי גרוע בליגה וזה כואב מאוד. אני מקווה ומאמין שנוכל להפוך את המצב וזו הגישה איתה אלך לכל אורך השבוע הזה". לפיטסבורג ממתין כעת שבוע חופש לפני שהם יתארחו בניו יורק אצל הג'טס.

קנזס סיטי בהיי. הצ'יפס, שניצחו רק שני משחקים בעונה שעברה, כבר הגיעו לארבעה ושמרו על מאזן מושלם אחרי 7:31 גדול על ניו יורק ג'איינטס, שמצידה נפלה ל-4:0 וממשיכה לחטוף תבוסות מביכות. הקוורטרבק של קנזס סיטי, אלכס סמית', אמר: "אם לומר את האמת, כל הפגרה דיברנו על לנצח את המשחק הראשון, רק את הראשון. האם חלמנו על 0:4? אין תגובה". איליי מאנינג אמר: "אני מאוד מאוכזב. ההגנה השיגה לנו כמה כדורים ולא הצלחנו לעשות איתם כלום. אנחנו משחקים רע מאוד בהתקפה".

מכה גם לטנסי, שנמצאת במאזן 1:3 אחרי שהביסה אמש את ניו יורק ג'טס, אבל תיאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא הקוורטרבק שלה ג'ייק לוקר, שסובל מפציעה בירך ויחמיץ בין ארבעה לשמונה שבועות. בדיקות נוספות צפויות להיערך לשחקן ובינתיים מי שיתפוס את מקומו יהיה ריאן פיצפטריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully