וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "מרגישים שקורה כאן משהו אמיתי"

הלפרין נרגש מפתיחת העונה של ירושלים. בראד גרינברג הנמיך ציפיות: "אי אפשר לדעת לאן נגיע". כדיר: "יש התלהבות גדולה"

אחרי קיץ מלא תהפוכות שכלל כמה החתמות שהיוו הצהרת כוונות, הפועל ירושלים פותחת עונה. האדומים ערכו היום מסיבת עיתונאים רשמית לפתיחת העונה החדשה, במלון קראון פלאזה בעיר. עם מאמן חדש על הקווין בדמותו של בראד גרינברג ועם כמה שחקני מרכש מרשימים כמו יותם הלפרין, דרווין קיצ'ן ורונאלד דופרי, הקבוצה מעיר הבירה לא תסתפק בעוד עונה בינונית, כמו אשתקד - אז היא סיימה את העונה הרגילה במקום החמישי וטואטאה על ידי מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף.

מצבת הישראלים של האדומים מורכבת מיותם הלפרין, יניב גרין, אלישי כדיר, זאק רוזן, חנן קולמן, רפי מנקו ואדם אריאל, ואילו מצבת הזרים כוללת את ג'וש דאנקן, רונאלד דופרי, ארטיום פרחוסקי ודרווין קיצ'ן.

אנשי הפועל ירושלים בכדורסל. קובי אליהו
ציפיות בשמיים. הלפרין, כדיר וגרינברג/קובי אליהו

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אמר: "אין ספק שהעונה הזאת תהיה בגדר דרך חדשה. אני אוהד את הקבוצה ומגיע למשחקים שנים ארוכות. אני מקווה לשנה של הצלחות, של חיבור לאוהדים וכן, גם צלחות וגביעים לא יזיקו. מי ייתן ולקראת סוף העונה נעבור לבית החדש - הארנה - ושהדבר יביא לנו הרבה הצלחות".

המנכ"ל גיא הראל: "יש התרגשות גדולה ושביעות רצון ממה שאנחנו רואים עד השלב הזה. אנחנו רוצים להחזיר את הטירוף שכולנו מכירים ממלחה. ההתלהבות בעיר קיימת, היעדים הם לקדם את שחקני הבית הצעירים רפי מנקו ואדם אריאל. אנחנו מקווים שהשחקנים האמריקאים והזרים שהגיעו ימשיכו איתנו לעוד שנים רבות. בראד גרינברג והצוות מביאים סטנדרטים ברמה אחרת מבחינת נהלי עבודה וירידה לפרטים. נבנתה קבוצה מאוד מיוחדת, יש כאן אנשים שבזמן מהיר מאוד הגיעו לחיבור גדול ברמה האישית והמקצועית. יש למה לצפות".

המאמן בראד גרינברג: "זה מועדון עם היסטוריה ואני מוחמא מהאפשרות לאמן כאן. התחלנו לבנות את הקבוצה קצת מאוחר בגלל חילופי הבעלים, אז היינו צריכים לעשות את זה קצת יותר מהר מבדרך כלל, אבל אנחנו מאוד מרוצים מהסגל שלנו. יש לנו קבוצה טובה. כקבוצה אנחנו צריכים להתחבר, כי ההבדל בין קבוצות בינוניות לקבוצות מעולות הוא חוסר האגו שיש בין השחקנים. עוד לא היה לנו אימון אחד רע, וזה סימן טוב. כיף להיות עם החבר'ה האלה. הם מאוד מאוזנים, וזה חשוב כי מצפה לנו עונה ארוכה.

"אנחנו רוצים לעשות הכול כדי שנוכל לשחק בהתאם לפוטנציאל שלנו. אם נגיע לזה, מצבנו יהיה טוב. עד לאן נוכל ללכת? אף פעם אי לדעת את זה בשלב כל כך מוקדם. את זה נראה בסוף העונה. ננסה לעשות משהו מיוחד. השתפרנו בתקופה האחרונה. יניב, אלישי ויותם עוד לא היו על המגרש במהלך משחק רשמי פעם אחת במדי ירושלים".

יותם הלפרין: "מבחינה אישית אני מאוד מתרגש להיות פה. זו התחלה חדשה, מהשבועיים הראשונים שלי כאן אני מרגיש שכולם באמת מאוד רוצים ב-100%. מרגישים שיש כאן משהו אמיתי. העוצמה והרצון פה גדולים מאוד. יש לנו את כל הכלים להצליח, יש חבר'ה נהדרים - צעירים, ותיקים, שחקנים מה-NBA ומליגת העל. לפעמים דברים לוקחים זמן והמטרות שלנו הן לא לחודשים הקרובים, הזמן והסבלנות יעשה את העבודה הכי טובה מבחינתנו".

אלישי כדיר: "הייתה סוג של עננה בקיץ ולא ידעתי אם אני רוצה להמשיך במועדון, לא חיכיתי הרבה זמן כמו הפעם כדי לקבל חוזה חדש. אתה מרגיש את התכונה ברחובות סביב הקבוצה".

יותם הלפרין בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
מנמיכים ציפיות. גרינברג והלפרין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully