וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא: "פלייאוף עליון? המטרה היא הפועל תל אביב"

30.9.2013 / 10:15

בהפועל רעננה יצאו ברגשות מעורבים מה-2:2 עם בית"ר: "עשינו כמה טעויות אחרי ההרחקה שכמעט עלו לנו ביוקר"

one

בהפועל רעננה יצאו ברגשות מעורבים מה-2:2 אמש (ראשון) מול בית"ר ירושלים. מצד אחד, במועדון היו מרוצים מכך שהקבוצה חזרה פעמיים מפיגור וגם הפנדל שהגיע לבית"ר בדקות הסיום נתן תחושה שהנקודה מספקת, אך מנגד, העדיפות במגרש והתחושה שהיו יכולים לנצח במשחק יצרו אווירה של פספוס במועדון, בעיקר משום שהיה זה משחק בית.

בלם הקבוצה יניב לביא: "בתחילת המשחק לא היינו טובים. קיבלנו שער מהיר, אבל ככל שהמשחק נמשך הפועל רעננה הראתה שהיא קבוצה חזקה וטובה. היינו טובים, השגנו נקודה ונעבור הלאה. עשינו כמה טעויות אחרי ההרחקה שכמעט עלו לנו ביוקר, נלמד מזה ובפעם הבאה נשחק יותר טוב. כרגע אנחנו כבר חושבים על שבוע הבא, משחק קשה בבלומפילד מול הפועל תל אביב. אני מאמין שיש קבוצה חזקה ולאורך כל העונה אנחנו נביא נקודות ונהיה קבוצה דומיננטית".

אסי בלדוט, תמיר כהן שחקני הפועל רעננה חוגגים שער. ברני ארדוב
אסי בלדוט, תמיר כהן שחקני הפועל רעננה חוגגים שער/ברני ארדוב

הבלם נשאל על המטרות של רעננה והאם בקבוצה מסמנים את הפלייאוף העליון כמטרה, וענה: "זאת עדיין תחילת הליגה ואנחנו מנסים להשתפר בכל משחק. ההתחלה טובה אבל הדרך עוד ארוכה ויש לנו עוד הרבה עבודה כדי להיות יותר טובים. יש לנו הרבה פוטנציאל בקבוצה הזאת. פלייאוף עליון? המטרה שלנו זה הפועל תל אביב בשבוע הבא, לא מעבר".

בסיום המשחק אמש אירעה תקרית חמורה, כשמספר אוהדים של בית"ר ירושלים השליכו אבנים על אוטובוס שהסיע לאצטדיון ילדים ממחלקת הנוער של רעננה למשחק. חלק משמשות האוטובוס נופצו, תלונה הוגשה למשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully