וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לא היססנו, עבדנו קשה למען הניצחון הזה"

המאמן מרוצה אחרי ה-0:5 על סרקל. בבלגיה מצדיעים למאזן המדהים של ליאז'. צפו: מה הופך את לוזון למצליח כל כך?

מערכת וואלה!

"גיא לוזון שוב ממשיך להרשים עם חייליו, וסטנדרד הפכה משחק ליגה למשחק ידידות. לוזון שוב היה נמרץ ואקטיבי על הקווים בניצחון 0:5 של ליאז' על סרקל ברוז'", תיאר אתר "דמורגן" הבלגי את המאמן הישראלי, שרשם אתמול (ראשון) ניצחון תשיעי מתשעה משחקים. בלגיה עדיין מתקשה לעכל את האיש שהגיעה אליה מישראל, ומוביל עם קבוצתו את הליגה הבלגית עם 27 נקודות מ-27 אפשריות ויחס שערים פנטסטי של 3:23.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
"אסור שתהיה ירידת קצב כמו שקרה לנו במחצית השנייה". לוזון/GettyImages

דודו ביטון וטל בן חיים לא נכללו בסגל של סטנדר ליאז' למשחק אבל גיא לוזון שמר על 100 אחוז הצלחה בליגה. "סטנדרד שייטה גם מול סרקל ברוז'", הייתה הכותרת ב-DS הבלגי, "גם אחרי המחזור התשיעי ליאז' ומאמנה לוזון מושלמים. בתוך חצי שעה במחצית הראשונה היא הבקיעה שלושה שערים ובמחצית השנייה שלטה במגרש".

אימו אזקיאל פתח את הערב בדקה התשיעית עם מספרת נאה, פול ז'וזה אמפוקו הכפיל כעבור עשר דקות, ובדקה ה-29 המשחק נגמר עם השלישי של לורן סימן. במחצית השנייה, מישי בטשואי כבר עשה 0:4 בדקה ה-64 ובתוספת הזמן נחתם הערב הקסום של לוזון, עם החמישי, ושוב זה היה באטשואי.

"במחצית השנייה הגברנו קצב", הסביר לוזון את הדרך לניצחון, "האם זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה? לא. הקצב בתחילת המחצית השנייה היה אטי מדי והיינו שקטים מדי. גרמנו לאוהדים שלהם להאמין. אבל בסך הכול אני מרוצה. השחקנים עובדים קשה, מתאמנים".

"לא היססנו, עבדנו קשה למען הניצחון הזה", צוטט לוזון ב-DS הבלגי, "הגישה בהתחלה הייתה בסדר, היינו נחושים. אסור שתהיה ירידת קצב כמו שקרה לנו במחצית השנייה. נתכונן למשחק הבא". אחרי סרקל ברוז' מהתחתית, לוזון מתרכז ביריבה הבאה, זולטה-וארגם, המדורגת שלישית עם 20 נקודות. "לא ראיתי משחק שלהם, אבל זאת אחת הקבוצות הטובות בליגה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן סטנדרד ליאז' אימוה אזקייל. GettyImages
פתח את החגיגה. אזקיאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully