וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 1:1 למונאקו מול ריימס

הכוכבים של ראניירי עלו למקום הראשון. אלירן עטר שפתח והיה מעורב בשער של ריימס נפצע והוחלף. אז'קסיו - מונפלייה 1:1

המחזור השמיני בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים ובראשם עמד משחקה של מונאקו שהעפילה למקום הראשון בטבלה אחרי 1:1 מאכזב נגד ריימס. אלירן עטר פתח בהרכב, היה מעורב בשער שהבקיעה קבוצתו, אבל נפצע והוחלף. אז'קסיו ומונפלייה נפרדו ב-1:1 ונאנט טיפסה למקום השישי אחרי 1:3 בחוץ על ראן.

שחקני ריימס חוגגים. רויטרס
שער יתרון מפתיע. שחקני ריימס חוגגים/רויטרס

ריימס – מונאקו 1:1

אחרי התיקו נגד המיליונרים של פריס סן ז'רמן והניצחון על באסטיה, הקבוצה של קלאודיו ראניירי שמטה נקודות נוספות אבל הצליחה בכל זאת לעלות למקום הראשון. כבר אחרי ארבע דקות המארחים הפתיעו עם מהלך קבוצתי מצוין בו היה מעורב אלירן עטר שפתח בהרכב כשאטילה טוראן מצא את אנטואן דבו שנגח פנימה מקרוב. היתרון החזיק מעמד תשע דקות בלבד אחרי שז'ואאו מוטיניו שיגר כדור חופשי מצוין שנכנס פנימה לאחר שעבר את כל ההגנה ואחרי טעות קשה של השוער קוסי אגאסה חדר פנימה. האורחים המשיכו לנסות ובעיקר להחמיץ במחצית השנייה אבל רדאמל פלקאו וחבריו נאלצו להסתפק בנקודה. עטר עצמו נפצע והוחלף בדקה ה-38. שלוש דקות לסיום טוראן הורחק בכרטיס צהוב שני.

רמי קאבלה שחקן מונפלייה. רויטרס
לא הצליחו לשמור על היתרון. קאבלה/רויטרס

אז'קסיו - מונפלייה 1:1

המארחים שחיפשו ניצחון שני העונה שיאפשר להם להילחץ מהתחתית הסתפקו רק בנקודה מול היריבה שמחזיקה ברצף בלתי ייאמן של חמש תוצאות תיקו רצופות. כבר אחרי תשע דקות הגיע האירוע המשמעותי הראשון כשאז'קסיו נותרה בעשרה שחקנים עם הרחקתו של קלוד גונשאלבס אחרי עבירה ברחבה. רמי קאבלה דייק עם הפנדל והעלה את מונפלייה ליתרון. בדקה ה-36 הגיע השוויון של רונאלד זובאר בנגיחה מצוינת אחרי כדור חופשי שהוגבה לעברו על ידי יוהאן קבאלי. שתי דקות לאחר מכן יאסין ג'בור ממונפלייה הורחק ואיזן את יחסי הכוחות, אבל התוצאה נשמרה.

ראן - נאנט 3:1

האורחים רשמו ניצחון שלישי מארבעת המשחקים האחרונים ונמצאים במומנטום טוב שמעלה אותם למקום השישי בטבלה. ראן, מנגד, מידרדרת להפסד נוסף שמשאיר אותה עם ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים. זה התחיל עם שער יתרון של פיליפ ג'ורג'ביץ' בדקה ה-17, סרג' גאקפה הכפיל שלוש דקות למחצית לפני שנלסון אוליביירה צימק (55), אבל לוקא דו קבע את תוצאת הסיום בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully