וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל עפולה עלתה לשמינית הגמר

הקבוצה של הדר פתחה את עונת 2013/14 בסטייל כשגברה בסיבוב א' על מכבי הוד השרון 83:89. דבנדורף הצטיין עם 18

בדיוק בעוד שבוע ייפתח גביע ווינר, אבל את עונת 2013/14 של הכדורסל הישראלי פתחו הערב (ראשון) באופן רשמי דווקא הפועל עפולה ומכבי הוד השרון. הקבוצה של רמי הדר ניצחה 83:89 בסיבוב הראשון של גביע המדינה ופתחה ברגל ימין את העונה שלה עם עלייה לשלב שמינית הגמר. בכך הצטרפה קבוצתו של הדר למכבי תל אביב, הפועל ירושלים, מכבי חיפה, הפועל חולון, מכבי אשדוד ומכבי באר יעקב שאלו ישירות לשלב הבא.

שחקן מ.כ. הבקעה איתי גרינבוים. דרור עינב
כמעט סיים עם טריפל דאבל. גרינבוים/דרור עינב

המשחק היה הפכפך מאוד בפתיחה, כשעפולה עלתה ליתרון מוקדם, אבל רבע שני מצויין של האורחים מהוד השרון בו רצו ל-12:20 הביא אותם אל המחצית ביתרון 3. עפולה לא נבהלה והגיבה עם ריצת 15:30 משלה ברבע השלישי שהטיסה אותה ליתרון דו ספרתי אותו לא שמטה עד לסיום. אריק דבנדורף הוליך את קלעי עפולה עם 18 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים גל חלמיש קלע 17, איתי גרינבוים 16, 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. קלעו להוד השרון: יואב אלבז 18, נייט קרטר ודורי אסף 16 כל אחד.

שאר משחקי סיבוב א' בגביע המדינה: יום חמישי: הפועל מגדל העמק - מכבי ראשון לציון, עירוני נהריה - הפועל אילת, עירוני קרית אתא - בני הרצליה, הפועל טבעון/מגידו - עירוני נס ציונה, אליצור יבנה - הפועל גלבוע/גליל, הפועל גליל עליון - ברק נתניה, הפועל כפר סבא - אליצור רמלה, רמת השרון - עירוני רמת גן. יום שבת: אליצור אשקלון - הפועל תל אביב.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully