וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי סיכמה עם אריק ספולסטרה על הארכת חוזהו

המאמן האהוב שהוליך את ההיט לשתי אליפויות רצופות ימשיך גם אחרי עונת 2013/14, ואמור לסגור 20 שנה במועדון

בארצות הברית מדווחים הערב (ראשון) כי אריק ספולסטרה ומיאמי היט נמצאים על סף הארכת חוזהו של המאמן האהוב, שיישאר בקבוצה מספר שנים נוספות. ההודעה הרשמית על כך צפויה להגיע כבר בשבוע הקרוב, עוד לפני היציאה למחנה האימונים בבהמאס, ובכך אמור לסגור ספולסטרה לא פחות מ-20 שנה במועדון.

ספולסטרה (42) הגיע למיאמי ב-1995, והחל לעבוד במחלקת הוידאו. לאחר מכן שימש במספר תפקידים, ביניהם סקאוט ועוזר מאמן, עד שמונה למאמן ראשי ב-2008. למשך שנותיו הראשונות היה לא פעם קרוב לפיטורים, אך קיבל גב מהנשיא פאט ריילי, והוליך את ההיט לשתי אליפויות רצופות בשנתיים האחרונות, מה שקיבע את מעמדו כאחד המאמנים הטובים בליגה.

אריק ספולסטרה מאמן מיאמי היט. AP
במיאמי לא נותנים לו ללכת. ספולסטרה/AP

חוזהו הנוכחי, שהוארך בדצמבר 2011, אמור היה להסתיים בסיום העונה הקרובה, אך כבר לפני מספר חודשים אמר ריילי: "אני רוצה אותו כאן עוד הרבה, הרבה זמן". עדיין לא ברור כמה שנים יתווספו לחוזה של ספולסטרה, שגיבש בשנים האחרונות מערכת יחסים טובה מאוד גם עם שלושת כוכביו, לברון ג'יימס, דווייד ווייד וכריס בוש, לכולם אופציית יציאה מהחוזה בקיץ 2014.

ג'וואן הווארד, שפרש ממשחק רשמי עם סיום העונה החולפת, ישמש כאחד מעוזריו החדשים של ספולסטרה, וכמוהו גם דן קרייג, שקודם ממחלקת הוידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully