וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 3:3 בין ורדר ברמן לנירנברג

שחקניו של רובין דוט כבר הובילו 0:2, אבל ספגו שוויון מאדם הלוסק בדקה ה-70. שטוטגרט הביסה 0:4 את בראונשוויג

אחרי שדורטמונד, באיירן מינכן ולברקוזן שמוליכות את טבלת הבונדסליגה השיגו ניצחונות, המחזור השביעי ננעל היום (ראשון) עם דרמה ענקית במשחק בין ורדר ברמן לנירנברג שהסתיים ב-3:3 גדול. בראונשוויג ספגה הפסד נוסף, הפעם 4:0 על ידי שטוטגרט שמזנקת למקום השישי.

רובין דוט מאמן פרייבורג. רויטרס
פספוס. רובין דוט/רויטרס

ורדר ברמן - נירנברג 3:3

ברמן של רובין דוט קיוותה לרשום ניצחון שני ברציפות אחרי פתיחת העונה ההססנית שלה, אבל לא הצליחה לשמור על יתרון של שני שערים במהלך המחצית הראשונה. זה התחיל בשער עצמי לזכות המארחים של ברקאי דבאנלי ונמשך עם שער מצוין (34) של אלג'רו אלייה שבעט מקצה הרחבה אחרי בישול של ארון האנט.

הקאמבק התחיל דקה למחצית כשהירושי קיוטאקה צימק ועשר דקות לאחר מכן ג'וסיף דרמיץ' קבע 2:2 נהדר. אלייה הבקיע את השני שלו והשלישי של ברמן בדקה ה-66 אחרי כדור קרן אבל הקצב הנהדר נמשך ארבע דקות לאחר מכן כשהפעם אדם הלוסק קיבל כדור רוחב מקיוטאקה וחתם את תוצאת המשחק שמשאירה את נירנברג ללא אף ניצחון אחרי שבעה מחזורים.

שחקן שטוטגרט, אלכסנדרו מקסים. Daniel Kopatsch, GettyImages
הצגה גדולה. אלכסנדרו מקסים/GettyImages, Daniel Kopatsch

בראונשוויג - שטוטגרט 4:0

הקבוצה של תומאס שניידר ממשיכה לצעוד קדימה והשיגה ניצחון שלישי העונה והיא ללא הפסד בארבעת המשחקים האחרונים. הפעם היא חגגה מול הקבוצה שמסתמנת כחלשה ביותר בליגה שטרם ניצחה העונה וספגה כבר 18 שערים. ודאד איביסביץ' (40), אלכסנדרו מקסים (50), איברהימה טראורה (76) ומרטין הארניק (86) הצעידו את שטוטגרט למקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully