וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראוניץ' זכה בבנגקוק, סוסה עם היסטוריה לפורטוגל

הקנדי גבר על תומאס ברדיך, ומתקדם בקרב על לונדון. ג'ואאו סוסה ניצח את בנטו, והפך לפורטוגלי הראשון שזכה בתואר ATP

הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ', זוכה טורניר בנגקוק. רויטרס
ראוניץ'/רויטרס

* מילוש ראוניץ' זכה היום (ראשון) בטורניר בנגקוק בתאילנד (סך פרסים 567 אלף דולר), אחרי שגבר 6:7, 3:6 בגמר על תומאס ברדיך. ראוניץ' בן ה-22 הכה 18 אייסים, לפני שהניף גביע שני השנה (אחרי סן חוסה), ועם תואר חמישי בקריירה, עשה עוד צעד חיובי בתחרות על מקום בין 8 הטניסאים הבכירים של העונה בטורניר סוף העונה בנובמבר.

אחרי מערכה ראשונה צמודה, ראוניץ' הקנדי (11 בעולם) ניצח 4:7 בשובר השוויון, ובמערכה השנייה כבר השיג שבירה ודהר לניצחון. הוא הציל את נקודת השבירה היחידה שהייתה נגדו, וזכה ב-95 אחוז מהנקודות בהגשה הראשונה שלו. ברדיך, המדורג חמישי במירוץ ללונדון, נותר המדורג היחיד בטופ-10 שלא זכה בטורניר השנה.

* ג'ואאו סוסה הפך היום לפורטוגלי הראשון שזוכה בטורניר ATP, אחרי שגבר בגמר טורניר מלזיה (סך פרסים 875 אלף דולר) על ג'וליאן בנטו 6:2, 5:7, 4:6. סוסה בן ה-24 (77 בעולם), שהדיח בדרך את דויד פרר ואת יורגן מלצר, נוצח בקלות במערכה הראשונה, ובמערכה השנייה בפיגור 5:4 אף הציל נקודת משחק, אבל אז זכה בשלושה משחקונים רצופים וכפה מערכה שלישי. בשלב הזה, כשהמומנטום בגבו, שבר כבר במשחקון הראשון, הציל לאחר מכן ארבע נקודות שבירה, ונשכב בהתרגשות על גבו עם הניצחון. בנטו חיפש גם הוא תואר ATP ראשון, אבל נוצח גם בגמר התשיעי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully