וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות משחקי המחזור החמישי בליגת העל שונו

ראשון: אשדוד-מכבי ת"א (20:10), מכבי חיפה-ב"ש (20:40). שבת: הפועל ת"א-רעננה (16:15), בני יהודה-פ"ת (20:15)

עריכה: מיכאל ברגמן

יממה לאחר שפורסמו שעות המחזור החמישי בליגת העל, החליטו בהתאחדות לכדורגל לשנות חלק מהן היום (שני). מכבי תל אביב, ששומרת עד כה על מאזן מושלם ודרסה בשבת בקלילות את קרית שמונה 0:3, תפגוש את מ.ס אשדוד ביום ראשון הקרוב בשעה 20:10, מאחר וביום חמישי הקרוב מצפה לה משחק חוץ מול בורדו במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

המשחק המרכזי של המחזור, שיתקיים ביום ראשון בשעה 20:40 בקרית אליעזר, יפגיש בין מכבי חיפה שנקלעה למשבר בפתיחת העונה ובין הפועל באר שבע הלוהטת, במה שיהיה גם מפגש בין מאמן הקבוצה מעיר הנגב אלישע לוי לקבוצה אותה אימן בעבר.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מפגש מסקרן בקרית אליעזר. אלישע לוי/ברני ארדוב

ביום שבת יתקיימו חמישה משחקים. הראשון שבהם ייערך בשעה מוקדמת יחסית - 16:15 (במקום 15:30) - במשחק בו תארח הפועל תל אביב שצברה שני ניצחונות רצופים את העולה החדשה הפועל רעננה. ב-19:00 תארח הפועל עכו את הפועל חיפה בקרב תחתית מסקרן, וכן קרית שמונה תארח את בני סכנין. בשעה 20:15 (במקום 20:00) ייצא לדרך באיצטדיון בלומפילד משחק נוסף, כשבני יהודה תארח את מכבי פתח תקוה. ב-20:00 הפועל ניר רמת השרון תארח בגרונדמן את בית"ר ירושלים.

גם המחזור החמישי בליגה הלאומית יתקיים בסוף השבוע כאשר במשחק המרכזי תארח מכבי נתניה את הפועל נצרת עילית ביום שישי בשעה 16:00. ארבעה משחקים נוספים יתקיימו בשישי: הפועל ירושלים תארח את הכח עמידר רמת גן (עדיין לא ברור היכן יתקיים המשחק), הפועל רמת גן תארח את הפועל אשקלון, מכבי הרצליה את הפועל קטמון ומכבי יבנה את בני לוד. ביום שני יושלם המחזור במשחקים בין הפועל עפולה לבית"ר תל אביב רמלה (יתקיים בנצרת עילית) והפועל ראשון לציון למכבי אחי נצרת. מכבי אום אל פאחם אמורה אף היא לארח בשני את הפועל פתח תקוה, אם לא יהיו עד אז התפתחויות בנוגע לזהות הקבוצה ה-16 בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עדכון ראשון: 29.9, 13:00

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully