וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושאניווה: "קלינגר לימד אותנו שבבית אנחנו חזקים"

29.9.2013 / 11:46

המגן זקף את הניצחון על רמת השרון לזכותו של המאמן: "גם היריבות יודעות שאנחנו חזקים בבית. ניתן פייט מול מכבי ת"א"

one

מ.ס.אשדוד שומרת על יציבות מפתיחת העונה, כאשר היא מקפידה לנצח בבית ולהפסיד בחוץ. אמש (שבת) הביסה אשדוד 0:3 את הפועל ניר רמת השרון באיצטדיון הי"א ועשתה זאת ללא מאמנה ניר קלינגר שריצה עונש הרחקה וישב ביציע. עוזר המאמן גיל פישל עמד על הקווים ושמח להקדיש בסיום את הניצחון למאמן המושעה. במחזור הקרוב תארח אשדוד את המוליכה מכבי תל אביב ובמועדון מצפים לאיצטדיון מלא ובונים כמובן על אלפים שיגיעו מתל אביב.

מאמן מ.ס אשדוד, ניר קלינגר. ניב אהרונסון
חסרונו לא הורגש. קלינגר/ניב אהרונסון

"מהדקה הראשונה ועד האחרונה היינו דומיננטיים וזה הישג קבוצתי עבורנו שניצחנו את המשחק", אמר המגן הצעיר ג'ואון אושאניווה. "אנחנו מכבדים כל יריבה, אבל ניר קלינגר החדיר בנו מנטאלית שבבית שלנו אנחנו חזקים וגם היריבים שלנו יודעים את זה".

המגן נשאל על התחושות לגבי העובדה שהמאמן קלינגר ישב ביציע ולא על הספסל ואמר: "זה היה מאוד קשה כי כשאתה רואה את המאמן שלך לידך זה אחרת, כי הוא מדבר ומוודא שמבצעים את ההוראות הטקטיות שלו. ניר דיבר איתנו לפני המשחק ואמר שאנחנו צריכים לשכוח מזה שהוא לא יהיה על הקווים, ושנצטרך לעשות את מה שאנחנו יודעים ועשינו את זה. לא הייתי אמור לשחק במשחק הזה בגלל מתיחה קלה אבל אחרי שדיברתי עם המאמן הבנתי שאני צריך לשחק בשביל הקבוצה".

בהתייחס למשחק הקרוב מול האלופה והמוליכה מכבי ת"א אמר אושאניווה: "אנחנו מכבדים אותם אבל בשתי העונות האחרונות מכבי לקחה רק נקודה אחת אצלנו בבית. יש להם קבוצה טובה וזו הסיבה שהם זכו באליפות אבל יש לנו מטרה שבכל משחק ביתי ניתן פייט וכך יהיה גם מול מכבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully