וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד מציגה: המאזן המרשים של מרקו רויס

דורטמונד עם 21 שערים אחרי שבעה מחזורים בגרמניה, רויס אחראי על 13 מהם: "רוצים להמשיך לכבוש ולכבוש, רק ליהנות"

שחקני בורוסיה דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג, מרקו רויס. רויטרס
באיירן מאחור. רויס/רויטרס

מרקו רויס ממשיך להיות השחקן הכי לוהט בבונדסליגה. אתמול (שבת) דורטונד הביסה 0:5 את פרייבורג, רויס כבש צמד ובישל אחד נוסף, ואחרי שבעה מחזורים לא רק שדורטמונד ממשיכה להיות בפסגה (לה ולבאיירן מינכן 19 נקודות כל אחת), יש לה 21 שערי זכות מול 14 "בלבד" של הבווארים. כמו כן, רויס כבר עם שישה שערים ושבעה בישולים העונה, אחרי שבעה משחקים בלבד, מאזן פשוט מופלא.

"המטרה שלנו היא פשוטה, ליהנות מכדורגל", אמר רויס, שקבוצתו נאבקה השבוע במשך 120 דקות מול מינכן 1860 בגביע, "זה היה קשה, אבל שיחקנו בקצב גבוה גם בסיום. אנחנו תמיד רוצים לכבוש עוד שערים, שניים או שלושה לא מספיק לנו". יורגן קלופ הוסיף ש"כשהקבוצה באה לשחק, אז יש גם הנאה".

כעת דורטמונד מתכוננת למשחק מול מארסיי בליגת האלופות, על אף שתיאלץ להסתדר בלי קלופ, שהורחק בהשתוללות מול נאפולי. "יהיה משחק מסקרן מאוד", אמר קלופ, והרגיע: "יסתדרו בלעדיי, לי ולעוזר המאמן יש קשר תלפאטי". הבשורה המאכזבת מגיעה מהמגן מרסל שמלצר, שנפצע וייעדר שלושה שבועות.

בינתיים במינכן, פפ גווארדיולה התייחס ל-0:1 הקטן על וולפסבורג: "נתקלנו בבעיות במחצית השנייה, כי לא מצאנו פתרונות בהתקפה, אבל ניצחנו ואנחנו מטפלים בבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully