וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "אני יותר עקבי מאשר אמיץ"

מאמן נאפולי ניצח בגנואה והסביר את הרוטציה: "יש לי ניסיון, זה נחוץ". מילאן ואלגרי נרגעו: "היינו צריכים את הנקודות"

הרבה אוויר שחררו אנשי מילאן, ובראשם המאמן מסימיליאנו אלגרי, אחרי הניצחון הדחוק אמש (שבת) 0:1 על סמפדוריה. הרוסונרי חסרו את מריו באלוטלי המורחק וכן רשימת פצועים ארוכה הכוללת בין היתר את סטפן אל שעראווי, ריקרדו מונטוליבו וקאקה, אבל ואלטר בירסה כבש שער בכורה בדקה ה-46 והעניק להם ניצחון.

מסמיליאנו אלגרי מאמן מילאן. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
במילאן אין צורך לצעוק. מסימיליאנו אלגרי/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

"אחרי שצברנו שתי נקודות בלבד בשלושה משחקים, היינו צריכים את הנקודות", אמר מקס אלגרי בסיום. "ניצחנו משחק קשה וחשוב, וגם שמרנו על שער נקי לראשונה העונה. פרט לנגיחה אחת במחצית הראשונה וכמה בעיטות מרחוק, הם לא סיכנו אותנו. שינוי בהפסקה? לא צעקתי. אין צורך לצעוק במילאן. ברגע שהדברים לא עובדים, אתה פשוט צריך להקרין ביטחון על הבחורים. הם עשו את המאמץ וראויים למחמאות".

על בירסה, שספג ביקורות מהאוהדים והפעם כבש, אמר אלגרי: "הוא שחקן טוב עם טכניקה מצוינת שכבר שיחק היטב נגד בולוניה ונאפולי. הוא הגיע ברגע האחרון מגנואה ומעטים הכירו אותו, אבל הוא יכול להיות חלק ממילאן. יש לי סגל טוב, ולמרות שהתחלנו רע את הליגה אנחנו נכנסים לקצב".

ואלטר בירסה שחקן מילאן חוגג. GettyImages
מחמאות מהמאמן. ואלטר בירסה/GettyImages

עוד מאמן שחייך בפתיחת המחזור השישי הוא רפא בניטס, שניצח יחד עם נאפולי 0:2 את גנואה בחוץ ועלה, לפחות זמנית, למקום הראשון. הספרדי העניק מנוחה לכוכבים מארק האמשיק וגונסאלו היגואין, וקיבל את שערי הניצחון מגוראן פאנדב. "אני עקבי יותר מאשר אמיץ", הבהיר בניטס. "יש לי ניסיון רב שנים באירופה ואני יודע עד כמה הרוטציה נחוצה כדי לשמור על העוצמה של הקבוצה. נאפולי ניצחה עם אופי".

על היכולת של פאנדב אמר המאמן: "זה לא סוד שהוא מעדיף לשחק כחלוץ מרכזי. הוא הוצב בעמדה הזאת הפעם וכבש, כך שאין לו תירוצים. היו כמה דברים שלא אהבתי בהגנה, כשאפשרנו להם להגביה הרבה כדורים לרחבה, אבל זה לא פשוט בתנאים הללו. אני חושב שבסך הכול ה-0:3 היה קרוב יותר מ-1:2".

רפא בניטס מאמן נאפולי. GettyImages
נאפולי ניצחה עם אופי. רפא בניטס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully