וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "אנחנו מכונה משומנת היטב"

28.9.2013 / 21:50

חלוץ מכבי ת"א כיכב נגד קרית שמונה. פאולו סוזה: "בתקשורת אמרו שאנחנו קבוצה שלא כובשת". בכר: "חזרנו הרבה אחורה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב המשיכה בהצגות הכדורגל שלה גם הערב (שבת). האלופה הגאה שגברה לפני חמישה ימים 0:3 על מכבי חיפה במה שכונה אז "משחק העונה", ניצחה הערב את עירוני קרית שמונה בתוצאה זהה, שמרה על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים והיא עדיין ללא ספיגה העונה בליגה.

שחקני מכבי תל אביב, יואב זיו, ערן זהבי כל שערי השבת מחזור רביעי. ברני ארדוב
גדולים על הליגה. זהבי וזיו חוגגים/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה סיכם: "אני מאוד שמח מהניצחון ומהדרך בה השחקנים תרגמו את כל מה שהתאמנו עליו במשחק מול יריבה כזו. השחקנים ראויים לתמיכה הזו מהקהל, כמו שאני קיבלתי היום. מה שאנחנו צריכים מהאוהדים שלנו זו דחיפה גדולה. יש לנו סגל גדול וכולם טובים. היו כאלה שביקרו, אמרו עלינו שאנחנו לא קבוצה שכובשת, זה תלוי בכם, בתקשורת. אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי וממה שראיתי מהשחקנים".

טל בן חיים שבישל וכבש, אמר: "פתחנו את המשחק בעזרת הבעיטה החופשית של ערן זהבי. ידענו ששער מוקדם יפתח את המשחק ויקשה על קרית שמונה. אני שמח שזה הקל עלינו ועשינו את העבודה. מוקדם להגיד שזה סגור, הליגה עוד ארוכה. אנחנו לא חושבים על מכבי חיפה או כל קבוצה אחרת, אלא עוברים ממשחק למשחק. אני, כמו כל שחקן בקבוצה, רק חלק מהמכונה הזאת, המכונה המשומנת הזאת. בפעם הקודמת אני לא שיחקתי, היום ברק יצחקי וגל אחברמן לא שותפו. זה סוד ההצלחה שלנו".

מאמן קרית שמונה, ברק בכר, לא הסתיר את האכזבה שלו מהיכולת של הקבוצה: "השתפרנו במהלך השבועות האחרונים והיום חזרנו הרבה אחורה. זה שכר הלימוד שאנחנו משלמים כקבוצה חדשה. יש לנו הרבה עבודה. אין דברים טובים לקחת מהמשחק היום. שיחקנו רע מאוד וכל המשחק לא הגענו למצב אחד. המחצית השנייה היא לא קנה מידה כי מכבי כבר הובילה 0:3 והורידה רגל מהגז. הפסדנו לקבוצה מצוינת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. צילום ועריכה: יוסי ציפקיס, ברני ארדוב
"מאוד מרוצה מהקבוצה שלי". סוזה/ברני ארדוב, צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully