וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הסאגה: סיעת "עוז" תיתן גיבוי לדני חלוץ

28.9.2013 / 20:54

לאחר שיחות בין הצדדים, החליטו באופוזיציה של איגוד הכדורסל להודיע על הסכמה מטעמם למינויו של דני חלוץ ליו"ר האיגוד

עורך הדין של סיעת "עוז" באיגוד הכדורסל, אמיר רוזנברג, יגיש מחר (ראשון) בבוקר לבית המשפט המחוזי הודעה על הסכמה מטעם הסיעה למינויו של הרמטכ"ל לשעבר דני חלוץ ובכך יביא לסיום הסאגה הארוכה שליוותה את איגוד הכדורסל בתקופה האחרונה. המשמעות האמיתית היא שבסיעת "עוז" עשויים להתחיל לשתף פעולה עם היושב ראש החדש בדרך לשקט רצוי באיגוד.

דן חלוץ בכנס מליאת שש שנים למלחמת לבנון השנייה במכון למחקרי ביטחון לאומי, יולי 2012. דרור עינב
יכול להתחיל לעבוד בשקט. דן חלוץ/דרור עינב

"לאחר הדיון המקדמי שהתקיים בתיק זה, ולפני כינוס ישיבת הסיעה שנקבעה לעניין, התקיימה פגישה בביתו של יו"ר סיעת עוז, מר צביקה שרף, בין מר דני חלוץ ובין נציגי המבקשים", נכתב בהודעה של רוזנברג, "מר חלוץ הבהיר לנציגי המבקשים את עמדתו הנחרצת בסוגיות שונות, הצדדים שוחחו גם על העובדות נשוא בקשה זו ועל מכלול עניינים הקשורים לאופן בו הדברים מתנהלים ו"מתגלגלים" באיגוד הכדורסל. על יסוד הדברים שנשמעו מפיו של מר חלוץ, ובעקבות המלצתו של בית המשפט הנכבד, מאמצים המבקשים את המלצת בית המשפט הנכבד ואת הדברים שנשמעו מפי מר חלוץ".

בנוסף כתב רוזנברג בהודעה כי: "הבהירו למר חלוץ כי הוא יזכה לגיבוי מלא מסיעת עוז, לצורך הוצאה לפועל של תכניותיו וכוונותיו הטובות. המבקשים רואים בהבהרות שקיבלו, סוג של הזדמנות, בה כל הצדדים מחוייבים לפעול ליישום השינויים היסודיים הנדרשים במהות ובהתנהלות, והם חשים בעקבות פגישתם על מר חלוץ, כי גם בקשתם נשוא תיק זה, סייעה ללא ספק בכיוון זה. בנסיבות אלה, מתבקש בית המשפט הנכבד ליתן פסק דין על יסוד הצעתו".

צביקה שרף, שאול אייזנברג, אבשלום וילן חברי סיעת עוז איגוד הכדורסל. קובי אליהו
הגיעו להבנות עם חלוץ. צביקה שרף עם שאול אייזנברג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully