וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ארבע מדליות לישראל בגרנד פרי קזחסטן

גילי כהן (עד 52 ק"ג) וקמילה מינקאווה (עד 57 ק"ג) הפסידו באיפונים בגמרים, רוני שוורץ ושירה ראשוני גרפו מדליות ארד

ההצלחות בג'ודו הישראלי, מכיוון הגזרה הנשית, נמשכות. היום (שבת), בתחרות מסבב הגרנד פרי שנערכה באלמאטי, קזחסטן, זכו הג'ודאיות בכחול-לבן בלא פחות מארבע מדליות, שתיים מכסף ושתיים מארד.

עיקר ההצלחה הגיע בקטגוריה עד 52 ק"ג. גילי כהן עברה בסיבוב הראשון את אולסייה קוצ'נקו המקומית באיפון, 53 בלבד מפתיחת הקרב. במקביל, רוני שוורץ גברה באיפון אחרי 1:38 עלל עוד קזחית, אסל קייסרובה. שתי הישראליות נפגשו בחצי הגמר ושם, 46 שניות לסיום חמש הדקות, כהן זרקה את שוורץ באיפון. בגמר כהן הפסידה באיפון לאילסה היילן הבלגית אחרי 4:27 דקות של קרב ואילו בקרב על הארד ניצחה שוורץ בווזארי את מריה בויוק מאוקראינה.

רוני שוורץ ג'ודאית ישראלית בקרב נגד גילי כהן באליפות ישראל. נמרוד סונדרס
כהן לקחה את הקרב מול שוורץ/נמרוד סונדרס

בקטגוריה עד 57 ק"ג, קמילה מינקאווה ניצחה בקרב הראשון את המקומית נזגול קובשבה באיפון אחרי 2:15 דקות. בחצי הגמר היא השיגה איפון נוסף, תוך 1:52 דקות, על גולז'אז סמיובה מקירגיזסטן ובגמר הפסידה באיפון אחרי 2:42 דקות לברזילאית קטלין קוואדרוס.

בקטגוריה עד 48 ק"ג, שירה ראשוני הפסידה בקרב הראשון לכריסטינה ורסיץ' מסלובניה. היא הלכה לבית הניחומים ושם, שני ניצחונות, באיפון על איזדה ז'נלייבה מקירגיזסטן ועם ווזארי ויוקו על איגול בייקולבה הקזחית, היא השיגה את הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully