וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן בפסגה אחרי 0:2 על טולוז

מרקיניוס וקבאני (פנדל) הכניעו את הקבוצה של בן בסט (20 דק'). ולנסיין ומליקסון במקום האחרון אחרי הפסד 2:0 לסושו

המחזור השמיני בליגה הצרפתית החל היום (שבת) עם ניצחון 0:2 של מארסיי בחוץ על לוריין וניצחון זהה של האלופה פריס סן ז'רמן על טולוז (20 דקות לעדן בן בסט), בדרך להתייצבות זמנית בפסגה. ולנסיין של מאור מליקסון נשרה למקום האחרון בעקבות הפסד 2:0 בסושו. וינסנט אניימה שוב שמר על שער נקי, ב-0:0 של ליל בליון. ניס ניצחה 0:1 את גנגאן, סנט אטיין ספגה בתוספת הזמן ב-2:2 מול באסטיה.

מרקיניוס שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
בנעליים של טיאגו סילבה. מרקיניוס חוגג/AP

פריס סן ז'רמן - טולוז 0:2

עדן בן בסט חזר מפציעה לסגל של טולוז, שיחק 20 דקות כמחליף והיה שותף להפסד של קבוצתו בפארק דה פראנס. פריס סן ז'רמן חסרה את צמד הבלמים טיאגו סילבה ואלכס, אבל הברזילאי הצעיר מרקיניוס תפס את מקומם וגם כבש בדקה ה-41 אחרי מצב נייח את שערו השני העונה. פ.ס.ז' ידעה לשמור על שער נקי משחק שני ברציפות, מרקו וראטי הציל כדור מהקו ובדקה ה-79 אדינסון קבאני, שנכנס כמחליף במקום זלאטן איברהימוביץ', סגר עניין מהנקודה הלבנה אחרי פנדל שלא היה. החלוץ הישראלי עוד הספיק לרשום החמצה אדירה בתוספת הזמן. פ.ס.ז' בפסגה, לפחות עד משחקה של מונאקו מחר.

מתיו ולבואנה שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
כדור חופשי נהדר. מתיו ולבואנה/רויטרס

לוריין - מארסיי 2:0

גם ללא אנדרה פייר ג'יניאק הפצוע, הצליחה מארסיי להשיג ניצחון שני ברציפות והעפילה למקום השלישי עם 17 נקודות. לוריין הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, אבל לא ניצלה את המצבים שלה ונענשה לאחר ההפסקה על ידי מתיו ולבואנה הנפלא, שסובב כדור חופשי לרשת של פביאן אודאר בדקה ה-58. המארחת חיפשה את השוויון, אך בתוספת הזמן המחליף סאבר חליפה בישל לאנדרה איוו את השני של מארסיי.

מקסים גונאלון שחקן ליון (משמאל) לפני מרווין מרטאן שחקן ליל. רויטרס
משחק חלש בליון. מקסים גונאלון לפני מרווין מרטאן/רויטרס

ליון - ליל 0:0

ללא שישה שחקני הרכב, ביניהם יוהאן גורקוף הפצוע ואלכסנדר לקאזט המורחק, ליון התקשתה לייצר מצבים מול שערו של וינסנט אניימה, ששמר על שער נקי בפעם החמישית העונה. ליון לא בעטה למסגרת ולו פעם אחת במחצית הראשונה, בעוד ליל כמעט עקצה אבל הנרי בדימו הציל מהקו. גם נולן רו לא הצליח לכבוש, ובסיום חלוקת נקודות אחרי 90 דקות חלשות.

סושו - ולנסיין 0:2

מאור מליקסון וחבריו רשמו הפסד שביעי ברציפות ונשרו למקום האחרון בטבלה. הקשר הישראלי שמר על מקומו בהרכב, אבל כבר אחרי 18 נקודות קבוצתו נקלעה לבור ממנו לא ידעה לצאת. סושו, שהובסה 5:1 על ידי גנגאן ונפרדה מהמאמן אריק הלי שהתפטר, השיגה ניצחון בכורה העונה דווקא עם המאמן הזמני עומאר דאף, מי שהיה עד לא מזמן מגן הקבוצה. סדריק בקמבו הקפיץ את הקהל המקומי כבר בדקה ה-12, ושש דקות לאחר מכן קרלאו הברזילאי נגח את השני. ולנסיין איבד גם את החלוץ גרגורי פוז'ול שנפצע, כשמליקסון הוחלף בדקה ה-79.

משחקים נוספים:

סנט אטיין - באסטיה 2:2
לסנט אטיין: פרנק טבאנו (27), איסמעאל דיומנדה (57). לבאסטיה: ג'יאני ברונו (86), פרנסואה מודסטו (90+5)

ניס - גנגאן 0:1
לניס: דריו סביטאניץ' (48)

אוויאן - בורדו 1:1
לאוויאן: קווין בריגו (25). לבורדו: שייק דיאבטה (69)

טוני פארקר שחקן נבחרת צרפת בכדורסל מבקר במשחקה של פריס סן ז'רמן, זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
קפץ לביקור בפארק דה פראנס. טוני פארקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully