וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בני הרצליה גברה על אנוויל 80:89

28.9.2013 / 10:04

27 נקודות של כריס וורן סייעו לקבוצה של אפי בירנבוים לשמור על מאזן מושלם בהכנה, בפתיחת טורניר קאסזטלון בפולין

בני הרצליה ממשיכה לשמור על מאזן מושלם במשחקי ההכנה שלה. אמש (שישי) פתחה הקבוצה את גביע קאסזטלון בפולין וגברה על קבוצת אנוויל הפולנית 80:89 אחרי שהוליכה במחצית 35:41. הגארד כריס וורן, שהגיע העונה לקבוצה ומתאושש מפציעה לא קלה, הצטיין במשחק עם 27 נקודות והוכיח שלא סתם שיחק ברמה הגבוהה ביורוליג.

הניצחון הוא הרביעי בארבעה משחקים לקבוצה של אפי בירנבוים, שמשתתפת בפעם השלישית בטורניר בפולין, לאחר שכבר גברה על ברק נתניה, הפועל אילת והפועל חולון, ותקיים שני משחקי הכנה נוספים באירופה.

אפי בירנבוים מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
מאזן מושלם בינתיים. אפי בירנבוים/קובי אליהו

קלעו לבני הרצליה: כריס וורן 27, מייקל אומה 17, ג'אקים דונלדסון (12 ריבאונדים) ואנדודי איבי 11 כל אחד, אבי בן שימול 8 ו-4 אסיסטים, דן גרונפלד 7, גיא לביא 6 ו-5 אסיסטים, עוז בלייזר 2. עידן זלמנסון שיחק אך לא קלע, אבירם זליקוביץ' לא שיחק בשל פציעה.

בהרצליה מקווים לרשום עונה טובה יותר מהעונה שעברה, אז מוקמו בחלק העליון במהלך הסיבוב הראשון, אך נקלעו לרצף הפסדים בסיבוב השני מה שהוביל לסיום דרכו של המאמן אריאל בית הלחמי, וסיימו את העונה רק במקום ה-11 המאכזב. הקבוצה תתמודד ביום חמישי הקרוב בגביע המדינה נגד אליצור קרית אתא מהלאומית ותפתח את העונה בליגת העל במשחק חוץ נגד הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully