וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי נבחרה לספורטאית המצטיינת של אל' העולם

הישראלית, שזכתה בחודש שעבר באליפות העולם בג'ודו, קיבלה פרס יוקרתי נוסף: "זה כבוד. אני מאושרת, שמחה ומסמיקה"

קצת פחות מחודש חלף מאז ירדן ג'רבי עשתה היסטוריה והפכה לג'ודוקא הראשונה בתולדות מדינת ישראל שזוכה במדליית הזהב באליפות העולם. הערב (שישי), זכתה ג'רבי לכבוד נוסף, כאשר נבחרה לספורטאית המצטיינת של אותה אליפות עולם שנערכה בברזיל.

בפרס היוקרתי זוכים רק שני ספורטאים מבין כל משתתפי האליפות במשקלים השונים. בין הגברים זכה טדי ריינר, שלקח את הזהב בקטגוריה מעל 100 ק"ג ובין הנשים זכתה כאמור ג'רבי. הזוכים נבחרים לאחר סדרת דיונים והצבעות של איגוד הג'ודו העולמי, שמעניק חשיבות גבוהה לפרס.

האיגוד העולמי ציין את העובדה שג'רבי היא הישראלית הראשונה אי פעם שזוכה בזהב ושהיא הייתה בלתי ניתנת לעצירה בתחרות, הביסה את כל יריבותיה ובילתה על המזרן רק תשע דקות ושלוש שניות במצטבר לכל אורך התחרות (ממוצע של דקה ו-49 שניות לקרב).

ירדן ג'רבי אלופת העולם בג'ודו מתקבלת בשדה התעופה. ניב אהרונסון
פחות משתי דקות לקרב. ג'רבי/ניב אהרונסון

ג'רבי אמרה בתגובה: "זה כבוד גדול, אני מאושרת, שמחה ואפילו מסמיקה. אני גאה להיות הישראלית הראשונה אי פעם שזוכה בתואר בעולמי".

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי מסר: “זו בחירה שמצביעה על הדרך של ירדן, שבולטת גם בקרב הג'ודו העולמי ומבחינת האיגוד זוהי עוד הוכחה שבעולם רואים את הדרך הנכונה שעושה הג'ודו הישראלי, דרך שמביאה איתה הצלחות וכבוד רב למדינה".

מאמן הנבחרת שני הרשקו אמר: “בחירה יוקרתית ומבחינתי זהו עוד הישג לנבחרת ישראל. הבחירה של ירדן וההישגים של כל הנבחרת באים לידי ביטוי בכל תחרות ותחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully