וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב ומוצקין שמרו על מאזן מושלם

הצהובים ניצחו בקלות 23:32 באשדוד, מוצקין גברה בחוץ 22:30 על רמת השרון. ניצחון דרמטי למכבי ראשל"צ, הפועל טיילה

המחזור השלישי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי) ושתי קבוצות נותרו מושלמות: מכבי תל אביב ומכבי קרית מוצקין. הצהובים ניצחו 23:32 באשדוד, מוצקין גברה 22:30 בחוץ על רמת השרון. מכבי ראשון לציון השיגה 19:20 קשה על הרצליה, הפועל ראשון לציון גברה 23:30 על נס ציונה.

רמת השרון - קרית מוצקין 30:22

הפתיחה הייתה צמודה, אבל ריצה של האורחים העלתה אותם ל-7:12 לקראת סיום המחצית. טונדי עבדול ראשיד פתח את המחצית השנייה עם צמד שערים והיתרון כבר עמד על שבע הפרש, 20 דקות לסיום ומשם מוצקין שייטה לניצחון שלישי רצוף. רמת השרון טרם ניצחה העונה. וליקו מילוסביץ' הוביל את האורחים עם תשעה שערים, אורן מאירוביץ' השוער הצטיין. בר מסורי כבש חמישה שערים לרמת השרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאירוביץ' הצטיין, מוצקין מושלמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי ראשון לציון - בני הרצליה 19:20

מחזיקת הגביע פתחה את העונה לא טוב והצליחה להתאושש בקושי. ראשון עלתה ל-0:4 ולאחר רבע שעה כבר הובילה 4:10, אבל הרצליה ענתה עם שישה שערים רצופים ובדקה ה-41 שער של מילוש איבושביץ' קבע 14:17 מפתיע לטובתה. המארחים השוו משער של פיליפ מריאן ולבסוף הצליחו להשיג ניצחון שני העונה בהפרש של שער בודד, אחרי שיוליאן סטראט מנע שוויון בשניות הסיום.

הפועל אשדוד - מכבי תל אביב 32:23

המקומיים עם הפסד שלישי, האורחים עם ניצחון שלישי והם במקום הראשון. אשדוד פתחה ב-3:6, אבל מכבי הפכה וסיימה את המחצית ביתרון שער, 11:12. הצהובים ברחו ל-18:24, שמונה דקות לסיום ומשם לאשדוד כבר לא הייתה תשובה. נובאק בוסקוביץ' (11 שערים) ובויאן בוטוליה (תשעה) הובילו את המנצחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוסקוביץ' הוביל את הצהובים למקום הראשון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל ראשון לציון - א.כ. נס ציונה 23:30

המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה רק ב-12:13 לאדומים. אבל האלופה התעוררה וברחה עם פתיחת המחצית השנייה, כאשר ההפרש כבר הגיע לעשרה שערים והזר של נס ציונה, מיראס בולאטוביץ' הורחק. ניצחון שני העונה לראשון לציון, שנהנתה מיכולת טובה של השוער בויאן ליובסיץ' ושל דן מירקוס וטל הרשקוביץ בחלק ההתקפי.

הפועל קרית אונו - אס"א תל אביב 21:24

ניצחון בכורה העונה למארחים, אס"א עדיין ללא ניצחון. אונו עלתה ליתרון 13:16, 17 דקות לסיום, אס"א צימקה למינוס שער, אבל המארחים ברחו שוב ושמרו על הניצחון. מילוש לובנוביץ' וסלובדאן ג'ורג'ביץ' כבשו עבור המנצחים שישה שערים כל אחד, עידו טוראל כבש חמישה לתל אביבים.

עירוני רחובות - מ.כ. חולון 28:25

האורחים רצו במחצית השנייה ל-12:19 ואז ל-13:23. רחובות הצליחה רק לצמק וספגה הפסד שלישי, בעוד חולון זכתה בניצחון שני. ניסים פלח וירמי סידי כבשו עבורה שבעה כל אחד, אמי צ'וקוהאמיקה סיים עם עשרה שערים לרחובות. השערורייה הגדולה אירעה בשעות הבוקר, כאשר המשטרה הודיעה לעירייה כי המגרש ברחובות לא מאושר והמשחק נאלץ לעבור לאולם רביבים בראשון לציון ממש ברגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully