וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "אני חי את החלום במכבי תל אביב"

הסנטר התראיין לקראת השקת משחק ה-NBA 2K14 בו מופיעים הצהובים: "אעשה כל מה שהמאמן אומר לי לא לעשות, אזרוק שלשות ואשחק כרכז. היסודות שלי הפכו לטובים יותר באירופה"

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

14 קבוצות יורוליג נכנסו למשחק ה-NBA 2K14 החדש, שיוצא לאור בימים אלה. אחת מאותן קבוצות היא מכבי תל אביב ולכבוד ההשקה, התראיין סנטר הצהובים שון ג'יימס באריכות לרשת הבריטית "סקיי ספורטס".

"אני חי את החלום במכבי תל אביב", אמר ג'יימס, "אני משחק בעיר נהדרת, במדינה נהדרת. אני עושה מה שאני אוהב במקום שאני אוהב. אחרי שלא הגעתי ל-NBA בחנתי אפשרויות אחרות וישראל הייתה האפשרות הכי טובה. הכדורסל האירופי שונה מהאמריקאי, שם רצים מצד לצד והאתלטיות מספיקה הרבה פעמים ומעלימה דברים אחרים. באירופה לעומת זאת, לומדים את המשחק, מתי לכדרר ומתי לחסום. היסודות שלי הפכו להרבה יותר טובים".

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. קובי אליהו
הולך לזרוק שלשות ולשחק רכז. ג'יימס/קובי אליהו

ג'יימס סיפר על הגעתו לארץ: "לא ידעתי כלום על המקום. אתה רק שומע ורואה שטויות בחדשות וישראל נראית שלילית, אבל כשהגעתי ראיתי שזה ממש לא המצב. דברים כאלה קורים בכל מקום, אבל אף אחד לא יראה חדשות אם יגידו שהכול נהדר. אני כאן כבר שש שנים והמשפחה שלי כאן איתי".

על המשחק עצמו הוא אמר: "זו הפעם הראשונה בה שיחקתי ב-PS3, אני לא משחק הרבה. עשו אותי מכוער יותר במשחק מאשר במציאות, אבל זה בסדר. בבית שלי בארצות הברית יהנו מזה מאוד. אשחק רק עם מכבי, עם עצמי, בכל עמדה במגרש. אעשה כל מה שהמאמן אומר לי לא לעשות. לזרוק שלשות, לשחק כרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully