וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי הגיע לבית המשפט מחויך

הכוכב המואשם יחד עם אביו בהעלמות מס בין 2007 ל-2009 של למעלה מחמישה מיליון דולר התייצב למסור את גרסתו

לא בכל יום רואים את כוכב הכדורגל הכי גדול בעולם עושה את דרכו את אולם בית המשפט. זה קרה היום (שישי) לליאונל מסי שממשיך להיאבק על חפותו בעקבות פרשת העלמת המס שבה היה מעורב. מסי ואביו חורחה הגיעו לבית המשפט כדי למסור את עדותם להאשמות המיוחסות להם - העלמות מס של למעלה מחמישה מיליון דולר והגשת דו"חות מס כוזבים בין 2007 ל-2009.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה בדרך לבית המשפט. רויטרס
האם הוא מודאג? ליאונל מסי/רויטרס

מסי ואביו היו אמורים להופיע בבית המשפט הנמצא בסמוך לביתו של כוכב ברצלונה כבר ב-17 בספטמבר, אבל תאריך מתן העדות נדחה. השניים כידוע דוחים את הטענות ובמהלך חודשי יולי אמר על כך הכוכב: "אף פעם לא טיפלתי בכל נושא המיסוי וכך גם אבי. יש לנו את עורכי הדין והמנהלים המקצועיים שמטפלים בנושא ואנחנו סומכים עליהם שהם יטפלו בנושא כראוי. האמת היא שאין לי מושג לגבי כל הנושא הזה וזו הסיבה שאנחנו מעסיקים אנשים שמטפלים בזה".

מסי כבר שילם לרשויות החוק בספרד למעלה מחמישה מיליון יורו ולאחר השימוע שייערך לשניים יתברר האם ההליך יימשך. תחילה ייתן את עדותו האב ולאחר מכן מסי עצמו יענה לשאלות השופטים. מסי עצמו התקבל על ידי כלי תקשורת רבים שהגיעו לסקר את המשפט ונראה מחויך ורגוע. הוא לא שוחח עם התקשורת כמו גם אביו שסירב לצאת בהצהרה. כעת יקווה הפרעוש שהפרשה הזו לא תעיב על שמו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully