וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-רמת השרון: קלינגר ביציע, אין שינויים בהרכב

המאמן המורחק יצפה בקבוצתו מהיציע במשחק נגד רמת השרון (ש', 19:00). ורטה יפתח בהגנה. האורחים, אחרי חילופי המאמנים, מחפשים נקודות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: ארבעה. 1:2 לאשדוד בניצחונות, עוד משחק נגמר בתיקו.

* שני הניצחונות של אשדוד היו במשחקי בית, שניהם התקיימו במחזור הראשון של העונה, שניהם נגמרו בתוצאה 0:2.

* קצת מוזר, אבל רמת השרון ממש טובה במשחקים בהם שופט לירן ליאני. יש לה 5 משחקים איתו, 3 ניצחונות, 2 תיקו ומאזן שערים של 4:9.

* יחד עם העונה שעברה, רמת השרון גוררת רצף של 6 הפסדי חוץ במאזן שערים של 16:2.

* גם בעונה שעברה קבוצה של ניר קלינגר (הפועל חיפה) אירחה את רמת השרון אחרי משחק חוץ בקרית שמונה (שנגמר בתיקו, לא בהפסד) – ואז היא ניצחה 0:3.

לאתר דריבליסט

אמיר האדז'יץ' שחקן עירוני רמת השרון. נמרוד סונדרס
יקטעו את רצף הפסדי החוץ? שחקני רמת השרון/נמרוד סונדרס

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

למרות ההודעה על הרחקתו של המאמן ניר קלינגר מהמשחק והעובדה שעוזרו גיל פישל, יהיה זה שיעמוד על הקווים, ההכנות של אשדוד למשחק לא נפגמו. כזכור, התקבלה במוצאי החג ההודעה הרשמית על כך שקלינגר מורחק ממשחק אחד, בשל האירועים בסיום משחק החוץ בקרית שמונה בשבוע שעבר. בית הדין החליט לזכות את קלינגר בסעיף אי הציות לשופט, אולם הרשיע אותו בהתנהגות בלתי הולמת והעלבת השופט שי שטרית.

בפן המקצועי נראה כי למרות הפסד החוץ 0:1 לקרית שמונה, שהיה השני בשלושת מחזורי הפתיחה, לא יערכו קלינגר ופישל שום שינוי בהרכב הפותח. עופר ורטה וג'ואון אושאניווה ימשיכו בעמדות המגנים, כאשר רועי בקל יפתח בקישור האחורי לצידם של אלכסנדר דווידוב וגיא צרפתי. גם בחלק הקדמי לא צפויים שינויים, כאשר דויד סולארי ישתף פעולה עם גדי קינדה וירו בלו.

הנהלת המועדון החליטה לבוא לקראת אוהדיה הצעירים של הקבוצה ולאפשר כניסה חינם, לכל אוהד ואוהדת עד גיל 18 (כולל חיילים), שיגיעו למשחק לבושים בחולצה בצבעי המועדון, אדום או צהוב.

הפועל ניר רמת השרון:

האורחים ינסו לצאת לדרך חדשה לאחר הפיטורים של המאמן רפי כהן ועם חיים שאבו ורז משולם על הקווים. למרות פתיחת העונה החלשה, שאבו הבהיר לגורמים במועדון שהוא מעדיף להשתמש בשחקנים המנוסים ולא לצאת להרפתקאות עם שחקנים פחות מוכרים.

עשאהל בן שבת ואורי שטרית יפתחו הפעם בהרכב, כאשר המאמן הזמני שוחח עם השניים והבהיר להם שהוא מצפה מהם לייצב את ההגנה. "זה משחק קריטי, כי הפסד בו יבהיר שגם זעזוע לא עוזר", אמר שחקן בקבוצה, "אשדוד קבוצה טובה, אבל ניתן את הכול כדי לא להפסיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן מ.ס אשדוד, ניר קלינגר. קובי אליהו
יצפה מהיציע. קלינגר/קובי אליהו

יעמדו למבחן

גדי קינדה (מ.ס אשדוד)

באשדוד ממשיכים להאמין בצעירים ולא כסיסמה. קינדה הפך העונה לשחקן הרכב קבוע, במערך של ניר קלינגר ובמועדון מצפים שזו תהיה עונת הפריצה של הקשר המוכשר. קינדה ניחן בשליטה טובה בכדור והמון תנועה ומה שחסר לו להיות יותר תכליתי ולתרום שערים ובישולים. בשבת מצפה לאשדוד משחק נוח מול אחת הקבוצות החלשות בליגה וקינדה יכול לבוא לידי ביטוי, כפי שעשה נגד מכבי חיפה.

יוסי שבחון (הפועל ניר רמת השרון)

הקשר בוודאי לא ירצה לרשום ירידת ליגה שנייה ברציפות (אחרי מכבי נתניה) ועכשיו זה הזמן שלו לקחת את העניינים לידיים ולהוביל את רמת השרון בזמן המשבר. משחק אחראי של שבחון עשוי להוציא את רמת השרון לדרך חדשה.

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, רועי בקל, אלכסנדר דווידוב, גיא צרפתי, דויד סולארי, גדי קנדה, ירו בלו.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, ידרנקו בוגיצ'ביץ', עשהאל בן שבת, אורי שטרית, חסן אבו זייד, תום מנשרוב, יוסי שבחון, קני סייף, אפרים טקה, אמיר האדזיץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully