וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד תצרף את מריו מנדז'וקיץ' בקיץ הבא?

בספרד טוענים שחלוץ באיירן נמצא על הכוונת והבלאנקוס ישלמו כ-40 מיליון יורו. ובינתיים בולט רוצה להפוך את בייל למהיר יותר

אחרי צירופו של גארת' בייל, נראה שבריאל מדריד ממשיכים לפנטז על צירופם של השחקנים הכי טובים בעולם. בטלוויזיה הספרדית פורסם אתמול (חמישי) על ידי הכתב שחשף את מעברו של בייל לברנבאו כי הבלאנקוס מתכננים לצרף בקיץ הבא את חלוצה של באיירן מינכן מריו מנדז'וקיץ' ותשלם תמורתו בין 35 ל-40 מיליון יורו.

שחקן באיירן מינכן מריו מנדז'וקיץ' חוגג שער בגמר ליגת האלופות. רויטרס
אז היכן הוא ישחק בעונה הבאה? מנדז'וקיץ'/רויטרס

על פי הדיווח, צירופו המתוכנן של מנז'וקיץ' כלל לא קשור לכך שבריאל יש כוונה להתחזק כבר בחלון ההעברות הקרוב של ינואר. הדברים הללו באים בדיוק באותו שבוע שבו חלוצה של בורוסיה דורטמונד רוברט לבאנדובסקי הודיע שהוא יעבור לבאיירן מינכן בחודש ינואר.

אגב, רק לפני יומיים התראיין מנדז'וקיץ' ב'גאזטה דלו ספורט', ואמר את הדברים הבאים: "עד כמה שזה תלוי בי, הייתי רוצה לסיים את הקריירה בבאיירן. אנחנו משפחה וזה החוזק שלנו. הקבוצה, המאמנים, הבוסים. אני שמח להיות חלק מזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם גארת' בייל רוצה את העזרה שלי, אני אשמח לטוס למדריד ולאמן אותו באופן פרטי". בייל ובולט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים יש מי שמתעסק במהירות של גארת' בייל. הוולשי הוא שחקן מהיר מאוד, אבל יש מי שחושב שהוא יכול להיות מהיר יותר ואפילו מוכן לעזור לו להשתפר. במילים אחרות: יוסאין בולט, האיש המהיר בעולם, מציע את עצמו כמאמן אישי לבייל. "אני חושב שגארת' הוא הכדורגלן המהיר בעולם, אבל אני אצליח לעזור לו לשפר את הספרינטים שלו", צוטט הפנומן מג'מייקה ב"דיילי מייל". "העניין הוא לא עד כמה מהר אתה יכול לרוץ, אלא גם לשמור על שיווי המשקל כשהכדור ברגליים שלך. עזרתי לרונאלדו בכמה אימונים לפתח את המהירות, ותראו אותו עכשיו".

"יש לי המון כבוד לריאל מדריד, ואם גארת' בייל רוצה את העזרה שלי, אני אשמח לטוס למדריד ולאמן אותו באופן פרטי", הוסיף בולט, "שמעתי שהוא קרוב אליי במהירות, אבל מדובר גם בטכניקה, אני יודע שאני יכול להפוך אותו לטוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully