וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו פרץ בבכי כששמע שהוא לא קיבל את יונייטד"

ספר של עיתונאי "אל פאיס" מספר על מה שעבר על מאמן צ'לסי בקיץ האחרון בעקבות מינוי מויס: "הוא חש שפרגוסון בגד בו"

לא מעט אנשים היו משוכנעים שהיורש של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד יהיה ז'וזה מוריניו, אבל בסופו של דבר הנהלת השדים האדומים בחרה בדייויד מויס לרשת את המנג'ר הוותיק. כעת מתברר שמי שהופתע ואף בכה כששמע על ההחלטה הוא מוריניו עצמו. את הדברים מפרסם העיתונאי הספרדי דייגו טורס שכותב ב"אל פאיס" והוציא ספר חדש.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עם ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. Laurence Griffiths, GettyImages
היו חברים קרובים. מוריניו ופרגוסון/GettyImages, Laurence Griffiths

בספר מציין העיתונאי כי מוריניו חש נבגד על ידי פרגוסון שהמליץ על מויס לתפקיד בפני הנהלת יונייטד. "מוריניו חשב שפרגוסון היה, מלבד בן בריתו, גם חבר שלו ומעין אביו הרוחני. הוא היה משוכנע שיש ביניהם יחסי אמון אמיתיים. הוא היה בטוח שכמות התארים שלו הייתה מעין חותמת ויתרון משמעותי על פני המועמדים האחרים. כשהוא שמע שפרגוסון בחר במויס, מאמן אברטון, הוא נפגע בשל חוסר האמון הנוראי. מויס לא זכה בכלום".

עוד נכתב בספר שמוריניו היה בקשר רציף עם סוכנות הספורט שלו ולא הפסיק להתקשר אליהם כדי להתעדכן במתרחש. "מקורביו שמעו אותו בוכה בקול רם והיו אלה שבישרו על המינוי של מויס", נכתב. "האיש הבכיר שהועסק בסוכנות התרסק". מוריניו, כך נטען, היה משוכנע שפרגוסון יתקשר אליו עם הסברים, אבל הוא לא שמע ממנו דבר. בין השאר הוא נזכר בדברים שאמר נגדו בובי צ'רלטון, חבר הנהלת יונייטד. "הוא חש שפרגוסון בגד בו", נכתב עוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully